Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

ArcticZymes Technologies (AZT)

12/04-2019 11:59:17: (BIOTEC) Biotec Pharmacon ASA - Notice of Annual General Meeting

24/04-2019 16:23:38: (BIOTEC) Biotec Pharmacon ASA: Invitation to presentation of Q1 2019 results

26/04-2019 14:23:51: (BIOTEC) Biotec Pharmacon enters a distribution agreement for Woulgan® in Austria

2 Likes

Kan der komme et ekstra salg ud af den her aftale? Og hvor stort?

30/04-2019 07:00:18: (BIOTEC) Biotec Pharmacon Q1 2019 Report

Salgene øker, men fra nesten null da, synst biotec er på rette vegen, det vil ta tid, men eg plukker stadig en og annen aksjen, men såpass seint at det foreløpig ikke er veldig mye å skryte av

Outlook for 2019 (fra præsentationen)

• Management expect revenue growth in the two focus areas – ArcticZymes and Woulgan® to be strongest in H2 – whilst reducing cash consumption.
• ArcticZymes – objectives are to grow business organically, launching new products, whilst seeking inorganic growth opportunities.
• Woulgan® – focus on increasing sales in existing and new territories by identifying new partners.
• Woulgan® – expansion of portfolio to be launched after 2019.

09/05-2019 15:30:00: (BIOTEC) Biotec Pharmacon will present at Anglonordic Life Science Conference

1 Like
1 Like

15/05-2019 13:33:52: (BIOTEC) Biotec Pharmacon - Minutes from Annual General Meeting

Not.

Safe.

For.

Life.

Biotec Pharmacon ASA: Invitation to presentation of Q2 2019 results

Biotec Pharmacon Q2 2019 Presentation

Ser absolutt ut som om de trender riktig vei?

Både Q1 og Q2 kvartalsvis vekst fra i fjor

1 Like

Eg er sikker på at biotec kommer etterhvert, eg sitter med en bøtte med snitt like over 4, noe eg har en sterk tro på vil kunne gi en fin avkastning etterhvert, men trolig ikke med det første.
Eg mener biotec med sin lave mcap kan være verdt å eie noen lodd i, for fremtiden

Da ble det omsider en positiv retning på kursen, føles godt når man har sittet å småplukket rundt 4kr over lang tid på lav oms, når den da bykser opp som idag, så smaker det godt, måtte den holde seg oppe og ikke falle nedigjen :+1:

1 Like

Jeg ønsker dere lykke til, det fortjener dere trofaste aksjonærer. Og jeg er også ganske sikker på at Jürgensen nu har fået det vendt.

Ja hvis de fortsetter å trende positivt så er ihvertfall jeg interessert. Men må sette meg mer inn i selskapet, aner ingenting om hverken markedet de er i eller teamet de sitter på nå. Har vært litt turbulent der?