Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

ArcticZymes Technologies (AZT)

Det har vert noe turbulent ja, i takt med feilslåtte strategier, eller evt manglende evne til å gjennomføre strategiene.
Med biotec sin lave mcap og fine utsiktene for salg og inntekter, så føler eg meg rimelig sikker på at biotec kommer til å bmi en fin reise dog ikke over natten.
Man ble kanskje være åpen for at ny emisjon må til før det løsner, og obs lavt volum i aksjen

1 Like

Biotec Pharmacon ASA will present at LSX Nordic Congress

Høyere volum igjen, en stor post i biotec måling er gått idag, kan må mot høyere topp en forge denne gang om flere skal inn, følg med

Jeg synes dette er lovende takter!

1 Like

Hva skjer her nesten +5% nå?

Forholdsvis manglende volum, men eg er overtid om at biotec kommer, og er den eneste «store» og langstiktoge plasseringen min.
Kan muligens være åpne for en ny liten emisjon, om ikke inntektene øker raskt, men at biotec omsider er på rette vegen etter at woulgan drømmen brast sånn delvis i det korte bilde, det er eg rimelig trygg på

http://ir.ymabs.com/static-files/c823d918-c8cf-4ded-ab1f-938bd8936b2c

1 Like

Y-mAbs Therapeutics, Inc (Y-mAbs) is a clinical-stage biopharmaceutical company developing novel antibody therapeutics for oncology targets based on a range of technologies licensed from Memorial Sloan Kettering Cancer Center (“MSK”) under an exclusive worldwide license and research collaboration agreement.

Nu kjæm an :star_struck:

1 Like

Nå må dere ikke nøle, kan gå fort til neste kronen, ser ut som om noen flere har blitt interesser i biotec

Mitt snitt er 4,1

Edit : mulig folk lar seg skremmme når en aksje har gått noen lrosentere allerede, men med den lave mcapen, så tåler aksjen mye før det blir snakk om store verdier likevel

Synd at ikke flere på forumet har funnet interesse i biotec, eg trur på vesentlig høyere kurser etterhvert, selv om eg gjerne ville sett nyheter som kunne drive den, men den er på vei :+1:

Biotec Pharmacon ASA: Invitation to presentation of Q3 2019 results

Tre dager unna q-rapport og aksjen fortsetter å klatre på lavt volum, håper rapporten har innhold som bygger oppunder stigningen og tar den enda ett hakk videre.

Lave volumet skremmer meg litt, men følger!

Biotec Pharmacon ASA appoints Dr. Jethro Holter as interim CEO

Enten Christian Jorgensen er utsatt for alvorlig ulykke/sykdom, utroskap mot selskapet eller krangling og uenighet. Etter hvert vil vi finne ut selv om styret velger å holde seg taus.

Eg tolker det negativt at man må gjøre endring her, skulle self visst hva som ligger bak, men mulig det dukker opp info rundt det i morgen.

Hva betyr unanimously? Kunne ikke finne det i ordbok

without opposition; with the agreement of all people involved.

Takker👍