Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

ArcticZymes Technologies (AZT)

enstemmig

1 Like

Det er vel positivt, han har vendt underskud til overskud i ArcticZymes, nu speeder han processen op i Biotec.

Han nye er nok dyktig, men synst det er betenkelig med bytte nå, selv om den som kommer inn er bra, så var jo han som satt en som eg mener at tatt biotec noe innrette retningen, Så at han nå avgår tolker eg noe negativt.
Skule gjerne hatt noe mer info om saken

Biotec Pharmacon Q3 2019 reults

Sakte men sikkert rett vegen, fornøyd og mener st markedet ikke kan straffe aksjen med bakgrunn i rapporten, den er i tråd med forge rapport og viser samme utvikling

https://medwatch.dk/secure/Medicinal___Biotek/article11707355.ece

3 Likes

@ufo

Ingressen i Medwatch-artikkelen bekrefter min antakelse om hvorfor Jørgensen måtte gå. Han har i løpet av den tida han har vært i selskapet ikke fått til noe som helst med Woulgan. Dette til tross for at vitalisering av dette produktet var en uttalt ambisjon fra selskapets side da han ble tilsatt.

Derfor betrakter jeg kursfallet som en betydelig overreaksjon. Kursen burde heller ha steget.

2 Likes

Helt enig.
Håper han tar Finn Ketler med seg.
Jethro Holter er en super person, men det er kanskje litt for langt til Tromsø i dagligdagen.

1 Like

Har en ikke fått til noe på 2 år så er nok tiden moden for å slippe nye koster til ja.
Det gjorde jo underverk i PHO.
Litt hjerterått men det blåser jo kaldt på toppene.

Det løsnet vel ikke i PHO heller før clinical trial studie tallgav hvor overlegent blålys var over hvitlys (selv om de som jobbet med dette så det daglig).
Kanskje noe å tenke på i BP også?

Har ikke aksjer i dette selskapet.

1 Like

Er det gjort noen seriøse forsøk på å regne hjem verdien til Biotec i kommentaren…?
(Eller er det bare støy…?)

Biotec Pharmacon ASA - resignation of board members

Når både daglig leder og styremedlemmer forlater skuta. Da er det virkelig på tide å ta en titt på hva slags kompetanse styreleder besitter eller er totalt blottet for. (jeg aner det siste?)

Kan umulig være godt nytt på kort sikt. (EGM kan jo gjøre underverker, men da må dere ha en sterk eier, finnes det i biotec?) Jeg er ikke godt kjent med selskapet, har bare værhårene som iløpet av årene har holdt meg på litt avstand men oppmerksom, da det er noen interessante ting her som er blitt sølt bort i alle de år

Biotec Pharmacon changes its strategic direction and invites shareholders to an update presentation

En trist konklusjon å komme til for et så fint produkt.

Men antagelig lurt

3 Likes

Ja, de burde solgt gel’en i apotek for 80-100 kr tuben som alt mulig sårprodukt. Så hadde noen funnet ut etterhvert at det funker som f på leggsår også.

1 Like

Når eg valgte tidligere i år å kjøpe biotec igjen etter gammelt, så var det pga AZ og økning/ fremgang der, og ikkje pga woulgan, selv om det har vert håp om progresjon også der.
Så isolert sett så bryr eg meg i grunn ikke om at woulgan skrinlegges fra biotec sin side, men det er en skuffende bekreftelse på at ledelsen ikke har evnet å få respektable salgstall for produktet, det sier meg at ledelsen ikke har vert gode nok i arbeidet, å det er skuffende, så får vi se videre hvordan markedet tolker dette

Helt enig. Wasted oppertunity det der. Sårsalven virker enormt godt. Har fremdeles et par tuber uåpnet i medisinskapet (men de er vel gått ut på dato når jeg tenker meg om :thinking:)

2 Likes

Mener å ha lest at datoen ikke betyr noe, alt er sikkert relativt men tipper tubene dine virker fremdeles

1 Like

Min erfaring er at Woulgan virker lenge etter at holdbarhetsdatoen er passert (så lenge forpakningen ikke er åpna).

Fantastisk produkt, men tragisk tilnærming til markedet. Alt som kan gjøres galt, er gjort galt. Så da blir det slik som meldt idag.

1 Like