Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

ArcticZymes Technologies (AZT)

Hmm… skulle man ta ut 39,50 eller ikke ? :wink::laughing:

AZT er vill. Stiger volumet nå? Har aldri sett en aksje hvor kjøpene skjer så konsistent med match på Ask. Noen akkumulerer for å eie sjappa.

AZT er og blir en bankers aksje å eie for tiden både short og longterm, alle ser hva som kommer. Q2 blir bare starten på en ny topp for selskapet. Mitt guess: 50kr aksjen. Etterfulgt av nye topper på rekke å rad Q3-Q4. Nedsiden er etter min mening veldig minimal i disse covid-19 tider. AZT skal til nye høyder, og dette er tiden for posisjonering. Toget har allerede begynt å gå, ikke bli igjen på perrongen! :bullettrain_side:

1 Like

Nyhet på nettsiden i dag så jeg:
https://arcticzymes.com/arcticzymes-technologies-launches-isopol-bst-10x-reaction-buffer-pack-and-new-application-page-for-isothermal-amplification/

6 Likes

Our new optimized IsoPol BST+ 10X Reaction Buffer was used with IsoPol BST+ in LAMP and RT-LAMP for detecting viral DNA and RNA, respectively. Our results demonstrate that IsoPol BST+ in combination with our 10X Reaction Buffer has both superior amplification performance and tolerance to common matrix inhibitors in LAMP/RT-LAMP compared to other commercially available polymerases and isothermal amplification buffers.

De posisjonerer seg for LAMP-teknikken. Denne teknikken kommer til å være dominerende i 2. generasjons COVID-19 test. Raskere svar og bedre spesifisitet/sensitivitet.
Legg merke til at de proklamerer konkurransefortrinn i form av bedre ytelse (amplifisering) og robusthet sammenliknet med andre kommersiellt tilgjengelige polymeraser med strand displacement.
De gjør mye rett i Tromsø, veldig mye rett. :heart_eyes:

16 Likes

Arcticzymes drar gjennom motstanden ved 38

2 Likes

Skal denne konsolidere litt ned igjen, eller bare fortsette strake vegen. Ser etter inngang, men ikke lett når den har økt hver dag i en uke nå😁

Det som er dyrt i dag er billig om en uke :grinning:

I slike tilfeller kan man vurdere å kjøpe halvparten nå og resten hvis den dippen du håper på kommer. Da er du godt med i dag hvis oppturen bare fortsetter.

1 Like

https://fiskeribladet.no/nyheter/?lukk_cookieinfo=ja&artikkel=73688

…torskeenzymet, Cod UNG, inngår i flere Covid 19-tester.

Fra Dagens Næringsliv :sunglasses:

https://fiskeribladet.no/nyheter/?artikkel=73688

4 Likes

Her utklipp fra deres test mot marketlederen. Amplifikasjonen er til synes betydelig mer effektiv (pga. særdeles kraftig strand-displacement), hvilket innebærer raskere prøvesvar.
Det burde være et ‘‘helt ok’’ salgsargument når RT-LAMP tester utvikles og produsentene ser etter verdifulle delkomponenter.
Redusert tid til svar er en fin valueadd :slight_smile:

Lenke: https://arcticzymes.com/applications/isothermal-NA-amplification/

17 Likes

Overført penger for å kjøpe… Så har jo kursen bare gått og gått, snart 50 % opp siden jeg skulle inn. Dessverre for meg tok det for lang tid. Får bare avvente og se hva som skjer… Mye bra info fra @BraBritt som overbeviste meg, men har ikke prøvd å regne hjem den kursen som er der nå. 30 virket som en grei inngangskurs 43,9, usikker…?

1 Like

Rundt 45 kan virke dyrt i dag. For ett år siden var det kun en drømmesum. Om ett år vil det mest sannsynlig fremstå som veldig, veldig billig…

Gi det 6 uker inn mot q2 og kursen er langt høyere…
Om du er i tvil og tror kursen skal gå ned spre ordrene dine over tid. Kjøp noe nå og noe neste uke osv.
Jeg derimot er sikker på at denne skal langt høyere, og at det er ikke noe å tenke på, med mindre du day trader.

Er omsetningen alltid over 10 millioner i AZT eller er det noe spesielt på gang?

3 Likes

Mulig vi er på 50 før Q2 inntreffer, får vi strålende tall der så kan kursen fly langt høyere. Og ikke glem guidingen som kommer, 100kr kan være like om hjørnet. Kansje allerede i 2020🤞

Er dette dagen for en inngang i AZT?

Greit å følge med litt. I utgangspunktet er det enkelt å se for seg at man skal kunne få aksjer på 37-39 basert på chartet.

Men det er ikke alltid det lønner seg å være grådig. :slight_smile:

3 Likes