Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Arribatec Solutions (ARR)

CORRECTION - Arribatec Group ASA: Reporting of transactions made by persons discharging managerial responsibilities and persons closely associated with them

Har eid den en stund, satser som regel ikke på spetalen aksjer… Burde ikke gjort det denne gangen heller…

Har 100 000 aksjer til snittkurs 1,43. Ikke min beste investering med andre ord.

Kjøpte en lytte post for noen år siden på 2 kr.
Visste ikke att spetalen hadde den også… Har prinsipp i å ikke eige aksjer som han er involvert i. Han lopper gang på gang små sparerene. Det må vere gøy å vere han… Kongen på Oslo børs. Mange som slutter å handle på ose fordi sånne som han kan gjøre sånne ting. Prinsippet blir bare bekreftet gang på gang. Hold seg unna det han har en finger med i

1 Like

Arribatec Group ASA: Share Capital Increase Registered

Arribatec Group ASA: Disclosure of large shareholding

Arribatec Group ASA - annual report 2021

Arribatec Solutions ASA – calling notice for the 2022 ordinary general meeting to be held on 30.05.2022

Arribatec Group ASA: Invitation to Q1 2022 presentation

1 Like

Arribatec Group ASA - First quarter 2022 financial results

Arribatec Group ASA – PROPOSAL FROM THE NOMINATION COMMITTEE IN ARRIBATEC SOLUTIONS ASA FOR THE ANNUAL GENERAL 30 MAY 2022

MINUTES FROM ANNUAL GENERAL MEETING IN ARRIBATEC GROUP ASA 30-05-2022

Arribatec Group ASA: Approved prospectus and subsequent offering

Disse tegningsrettene kommer til å gjøre meg til milliardær :+1:

Tenkte Spetalen kunne få kjøpe mine for Millioner

ARRIBATEC: Strategic Arribatec Cloud contract

Hvordan får man tegnet seg disse tegnings rettene eller selge dem ? Som regel er der en link til meglerer eller dei kommer på vps konto som man kan trade

Flagging

1 Like

Arribatec Group ASA: Result of subsequent offering

Arribatec Group ASA: Share Capital Increase Registered