Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Arribatec Solutions (ARR)

Arribatec Group ASA: Invitation to Q2 2022 presentation

Arribatec betrakter jeg som et gromt stealthfly som bærer på en rimelig stor payload.

Det er helt utenfor radaren til de fleste, men de som vet, de vet.

Her har du et veletablert selskap med en stor ansattbase, enorme mengder kontrakter som er løpende og under arbeid og som leverer flere skybaserte state of the art løsninger til sine kunder som trenger å heve sin digitale infrastruktur.

Oppsiden er helt enorm, på lik linje med andre techselskaper. Det som gjør Arribatec ekstra spennende er at det ligger under radaren til folk, uten å melde stort mye. Aksjen og atferden foreslår at de har noe på gang, og forventninger rundt kommende kvartalsrapport kan gi store positive utslag.

Flere enn meg som ser på dette spennende caset?

1 Like

Den har også en enorm svakhet… Spetalen er største aksjonær…

Hvorfor er dette negativt for deg? Da vil jeg du skal forklare dette med dagens kurs i betraktning og selskapet i sin helhet.

Dagens kurs sier seg selv, de taper mye penger og kjører jevnt emisjoner.

Spetalen er en bjellesau, morsomt så lenge man kommer seg ut…

Synes ikke du argumenterer særlig godt for deg ved å bare “se på kursen”. Har ståltroen selv, jeg. :slight_smile:

Sa ikke se på kursen heller, kursen reflekteres tap i drift og emisjoner. Som jeg også skreiv lenger oppe her.

Viking Venture x Arribatec? Ikke utenkelig! Les artikkelen for mer innsikt. Morsomt!

1 Like

Den holder seg godt ser jeg. glad jeg solgte meg ut

1 Like

Arribatec Group ASA: Invitation to Q3 2022 presentation

Arribatec Group ASA: Share Capital Increase Registered

Arribatec: Enters into agreement to divest non-core Arribatec Marine assets

Arribatec Group ASA: Partners with Thon Hotels for market-leading self-service check-in solutions

Flaggemelding

Arribatec Group ASA: Awarded NOK 10 million consulting services contract for Gassco, a major Gas Transportation Operator who operates 7 800 km of gas pipelines.

Arribatec Group ASA: Awarded NOK 10 million ERP contract

Arribatec Group ASA: Calling notice for extraordinary general meeting

Arribatec Solutions ASA: Invitation to Q4 2022 presentation

Arribatec Group ASA – Fourth quarter 2022 financial results

Arribatec Group ASA: Extraordinary general meeting held