Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ascenium

Kursen er 4 kr

Helt i orden, blir spennende å følge denne, om det blir notering eller salg.

Hører jo ikke så mye fra ledelsen, men det har jeg fått inntrykk av er at har vært greia fra starten av da mye er sensitiv info?

Ja det blir jo mange patenter. Men forstår de ikke vil ha så mye medieoppmerksomhet. Skulle ønsket det motsatte jeg då slik at kurs hadde steget :+1::+1:

Noen som har noe nytt her? Burde vell få en ny oppdatering nå?

1 Like

Lurer også på det samme.

Noen som har hørt noe her? Med dagens AI-hype burde interessen rundt denne vært MYE større. Kan ikke se at der er omsatt noe her de siste månedene heller

Helt enig. Et søk på ChatGTP krever mye energi og regnekraft via aller serverparker. Dette krever energi og regnekraft. Asceniums teknologi kan bidra nettopp til reduksjon i energikosten.

1 Like

Omsatt på 3 kr forrige mnd

En god stund siden siste update fra Pete også, noen som sitter med relasjoner til selskapet og vet noe om hva man kan forvente kommunikasjon fremover?

1 Like

Takk, hos hvem?

Denne omsettes kun hos Pareto OTC. SKIKKELIG unotert :slight_smile:

Hm, ok. På min oversikt har ikke Pareto omsatt den siden august i fjor, på 4 kroner

sist omsatt på kr 4,00 - 08.12.22 i mitt view

Var hos pareto ja, tror man er nødt å spørre. Oppdaterer seg ikke så ofte…

Bør absolutt komme noe info nå snart ja. Var jo ifjor den forrige.

Har vært noen dager med litt omsetning nå i juni. Får håpe at kurs løfter seg nå fremover. Noen som har hørt noe…savner en oppdatering.

Ja, over et halvt år siden forrige oppdatering. Er det lov å håpe at det er noe på gang som gjør at de ikke ønsker/kan komme med oppdatering?

Jeg mener det er lov :sweat_smile:

Håper og det er noe på gang :grinning:det hadde gjort seg med noe som gikk oppover.:smiley::smiley: Alt det andre jeg har er kraftig i minus. Har ett snitt på 4,22 i ascenium. Og håper på minst 30 ved evt ett salg av selskapet eller gjennom brudd.

Selger flyttet til 5. Og litt omsatt igår og idag. Nå må oppdatering komme.