Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ascenium

Bug hos Pareto, eller skjer det noe nå?
bilde

Det har stått 16 kr hos meg og når man trykker på avkastning. Men den ble omsatt på 4,5 igår.

heisann, beklager at jeg spør direkte. men har du noe dokumenatsjon/presentasjon eller annet på ascenium som du kan sende meg? :slight_smile: har bare fått tak i et nyhetsbrev som de kom med i tidlig høst.

Hei
Da har du mer enn meg ihvertfall.Jeg har ikke sett noe nyhetsbrev. Men kjøpte muligens etter det kom. Er det mulig å legge det ut her?

Hva har du basert investeringsbeslutningen på da?

Aksjonærer listen med Stavanger venture. De gutta der kjøper ikke om de ikke har troen. Ser og Aksel Lund Svindal er på listen og han har jeg lest i intervjuer setter seg veldig godt inn i selskap han investere i.har jo lest på hjemmesiden og .og det jeg kan lese der så er det jo en veldig god ide som kan bli veldig stor. Alle er interessert i å spare strøm på energikrevende industri som datasenter for eks.

Synd det ikke kom noe info før jul som sagt av megler, men han har vel ikke full oversikt. Er nok en grunn til at det lar vente på seg.

Det jeg vet er at de tiltrekker seg dyktige ingeniører i US, og har ansatt noen etter en trøblete sommer/høst grunnet covid.

Det nevnes også interesse fra US venturefond som kan tech.

Bør komme en oppdatering på dette i Januar.

Noen som vet hva emisjonkursen var på?

Litt usikker, men mener å ha hørt 1kr.

Der ser det ut til å være tomt på 4,50kr.
Omsatt en liten post på 5kr!

God omsetning idag… så håper på nyheter snart​:thinking::thinking:

1 Like

Noen som har noe ny info? å noen tanker om hva som skjer frem over?

Nope, men det vil komme en oppdatering snarlig. Er jo bevegelse her nå, så kan tyde på at noe er på gang.

1 Like

Ikke mange som ville gi fra seg aksjer på 5kr. Avsluttet på 5,50 :+1: Tror ikke det er mange selger nå oppover. Kommer nyheter snart, og de blir sannsynligvis av positiv art. Hvis ikke ville de ikke sluppet nyheter :nerd_face:

En pitteliten startup solgt etter to år for 1,4 milliarder USD:

https://techcrunch.com/2021/01/13/two-year-old-nuvia-sells-to-qualcomm-for-1-4-billion/

Akkurat satt meg inn her selv. Hva baserer du potensielle nyheter på? Kan ikke se noe spesielt skjer annet enn en del trykk på aksjene de siste dagene.

Hadde vært veldig glad for gode nyheter:)

Kommer nyheter snart. Hva som kommer vites ikke.
Det jeg håper på er selvsagt god fremdrift på utviklingen, så hadde det jo vært knask om det kom inn amerikansk venture kapital.

1 Like

Ascenium hovedoppslag på forsiden av FA i morgen! :+1:t2::sunglasses:

1 Like

Hva tror folket om kursen imorgen?

Interessen blir nok ikke mindre av en slik forside :blush:
Nå er det bare å vente på en oppdatering fra selskapet som jeg antar er meget positiv. Blir nok en veldig hyggelig reise fremover!

2 Likes

Noen som forstår seg på oppdatering idag og klan forklare?

1 Like