Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Atlantic Sapphire (ASA)

CTO og grunder i ASA siden 2011, Thue Holm, har en PhD i aquakultur fra Universitetet i Roskilde. Litt peil på biologi og kjemi tipper jeg de besitter.

2 Likes

Flaggemelding Atlantic Sapphire ASA

Oi det er ikke bra. Hvor mye skal de ut med ?
Men det begynner og bli ganske ektremt nedsalg. Er det muligheter for en god bounce back ?

ja når skal man kjøpe seg inn?

Opps feil…

… og har fortsatt til gode å tjene penger

Kjøpte du Atlantic på 35kr?

Jeg la inn feil aksje. (Jeg kjøpte første aksje i 2018 til 63kr) men har solgt for en stund siden )

For dem som bryr seg om teknisk analyse så har ASA nå brutt ned og utlyst en dobbel topp formasjon. Videre nedgang til under 50kr er ventet fra investtech

3 Likes

tredje og siste mann ute av sykehuset!

Oi den er hard:

SEB har nedgradert Atlantic Sapphire fra kjøp til hold og kutter ifølge TDN Direkt kursmålet fra 182 til 92 kroner. SEB føyer seg med det inn i rekkene blant meglerhus som har blitt skuffet etter selskapets årsresultat og høye dødelighet. Aksjen falt 1,8 prosent til 80 kroner.

Atlantic Sapphire ASA: Notice of Annual General Meeting

Faller vel som en stor tung gråstein imorgen… 50kr neste stopp

Hva får deg til å tro det?

Tror mer på rekyl i morra enn tung gråstein. Åpner over 81…

1 Like

Har du sett omsetningen nedover i det siste? Skyhøyt…
DnB pøser også ut aksjer…

Jeg syns det virker spennende og er nok en del av fremtiden.

2 Likes

Å drive med oppdrett på land er som å drive med landbruk på sjø. Idiotisk.

1 Like

ASA: STYRET FORESLÅR EMISJONSFULLMAKT PÅ INNTIL 20% AV AKSJEKAPITAL

Oslo (TDN Direkt): Styret i Atlantic Sapphire foreslår at generalforsamlingen i selskapet utvider fullmakten til å øke aksjekapitalen i selskapet til å tilsvare rundt 20 prosent av selskapets nåværende aksjekapital.

Det fremgår av innkalling til generalforsamling i selskapet torsdag.

Videre foreslår styret at det skal utstedes en fullmakt til å utstede konvertible obligasjoner for et beløp opptil 150 millioner dollar. Ved konvertering av lånet til aksjer i selskapet kan selskapets aksjekapital økes med inntil 4.035.677 kroner.

TDN Direkt finans@tdn.no

Infront TDN Direkt, +47 21 95 60 70

Er det noe som helst mulighet for at de må hente penger nå når tilstanden er blodrød i ASA så må de laaaangt ned i kurs før de klarer å hente noe som helst… det blir ikke bra.