CTO og grunder i ASA siden 2011, Thue Holm, har en PhD i aquakultur fra Universitetet i Roskilde. Litt peil på biologi og kjemi tipper jeg de besitter.
Flaggemelding Atlantic Sapphire ASA
Oi det er ikke bra. Hvor mye skal de ut med ?
Men det begynner og bli ganske ektremt nedsalg. Er det muligheter for en god bounce back ?
ja når skal man kjøpe seg inn?
Opps feil…
… og har fortsatt til gode å tjene penger
Kjøpte du Atlantic på 35kr?
Jeg la inn feil aksje. (Jeg kjøpte første aksje i 2018 til 63kr) men har solgt for en stund siden )
For dem som bryr seg om teknisk analyse så har ASA nå brutt ned og utlyst en dobbel topp formasjon. Videre nedgang til under 50kr er ventet fra investtech
tredje og siste mann ute av sykehuset!
Oi den er hard:
SEB har nedgradert Atlantic Sapphire fra kjøp til hold og kutter ifølge TDN Direkt kursmålet fra 182 til 92 kroner. SEB føyer seg med det inn i rekkene blant meglerhus som har blitt skuffet etter selskapets årsresultat og høye dødelighet. Aksjen falt 1,8 prosent til 80 kroner.
Atlantic Sapphire ASA: Notice of Annual General Meeting
Faller vel som en stor tung gråstein imorgen… 50kr neste stopp
Hva får deg til å tro det?
Tror mer på rekyl i morra enn tung gråstein. Åpner over 81…
Har du sett omsetningen nedover i det siste? Skyhøyt…
DnB pøser også ut aksjer…
Jeg syns det virker spennende og er nok en del av fremtiden.
Å drive med oppdrett på land er som å drive med landbruk på sjø. Idiotisk.
ASA: STYRET FORESLÅR EMISJONSFULLMAKT PÅ INNTIL 20% AV AKSJEKAPITAL
Oslo (TDN Direkt): Styret i Atlantic Sapphire foreslår at generalforsamlingen i selskapet utvider fullmakten til å øke aksjekapitalen i selskapet til å tilsvare rundt 20 prosent av selskapets nåværende aksjekapital.
Det fremgår av innkalling til generalforsamling i selskapet torsdag.
Videre foreslår styret at det skal utstedes en fullmakt til å utstede konvertible obligasjoner for et beløp opptil 150 millioner dollar. Ved konvertering av lånet til aksjer i selskapet kan selskapets aksjekapital økes med inntil 4.035.677 kroner.
TDN Direkt finans@tdn.no
Infront TDN Direkt, +47 21 95 60 70
Er det noe som helst mulighet for at de må hente penger nå når tilstanden er blodrød i ASA så må de laaaangt ned i kurs før de klarer å hente noe som helst… det blir ikke bra.