file://res/drl/home/drl-esk/Downloads/519479_20201202%20-%20Sales%20and%20Marketing%20Update%20-%20December%202020.pdf
Atlantic Sapphire ASA: Share Capital Increase Registered
God start i dag!
Noen nyheter?
Ikke så vidt jeg kan se. Er vel kanskje effekten av at de har begynt å vaksinere over dammen som viser seg i form av optimisme.
Atlantic Sapphire ASA: New members of the Executive Management team
Tror og håper at de får det til. Liker selskapet veldig godt og har vært eier her siden 2018. Har kun 2200 aksjer igjen men velger og beholde de noen år til. Kursmål for 2016 er jo fortsatt 400kr. Corona forsinkelsene holdt kursen tilbakers men ned disse nyhetene og endelig få vite hvor mye de får for kilo laks blir veldig spennende. Gøy og følge disse.
Endelig noe medvind fra i Sommer. Har personlig ekstrem tro på konseptet og hva Atlantic Sapphire kan få til. Gleder meg også å lese artikler og høre at de selger utrolig bra i USA om dagen. Forstår også at det skal deles informasjon hva gjelder oppdaterte salgstall 6. Januar. En kan jo alltid argumentere for og i mot men jeg ser kun bull her. Har lastet opp båten med ASA og Kahoot. Ser frem til 2021!
Noen andre så har noen tanker om de siste 14 dagene evt 2021? Del gjerne
Atlantic Sapphire ASA: Primary Insider Notification
Herlig utvikling i dag. Lettet posisjonen bittelitt på 127 da jeg krysser fingra for en bitteliten dipp
Spennende å se hva som presenteres på onsdag. Da ser vi om det blir en kortvarig dipp eller om den stiger videre🤞
Tørr ikke selge noe her. Denne mener jeg ligger langt bak hva den burde være. Den var 144kr i jannuar 2020 og nå er den kun 127kr de har kommet enormt mye lenger i produksjonen , de har bekreftet at det og få til laks på land går an og de har begynt og slakte fisk. Blir utrolig spennende og se hva pris de får for fisken og hvor mye de har slaktet.
Med forutsetning om at den jo det var riktig priset på det tidspunktet så er jeg jo enig. Ser bare for meg noen kan gevinstsike litt å gi en dipp, men vi får se
Aksjemarkedet i dag, 5. januar 2021
Atlantic Sapphire er blant våre tre foretrukne aksjer innen sjømatsektoren og selskapet har annonsert at de etter et første fullt kvartal med leveranser fra landanlegget i USA vil gi en oppdatering av driften for perioden i morgen. De første leveransene fra anlegget ble gjort i september. Interessen vil i første rekke være rettet mot responsen i markedet, volum levert og forventet opptrapping, oppnådde priser og eventuelle signaler om kontraktsdekningen fremover. Selskapet legger frem den fullstendige årsrapport i midten av april. For Q4 har vi en estimert omsetning på USD 11 mill og en EBIT på USD 2 mill. Kursen stengte i går på NOK 127.50 pr aksje og vi har en kjøpsanbefaling på Atlantic Sapphire med et kursmål på NOK 151 pr aksje.
Ole-Andreas Krohn, DNB Markets
Fikk kjøpt tilbake på 123,50 så fornøyd med den lille traden