Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Atlantic Sapphire (ASA)

Dette ser jo meget spennede ut. Jeg var mest opptatt av pris per kilo. For meg ser det jo helt utrolig høyt ut? Hvis de får 12 USD per KG det er jo nesten 100kr dobbel pris i forhold til 50-55kr som jeg tror det var for des.

3 Likes

Johan nevnte vel på conference callen sist at de ville ligge på 11+ kr pr KG :slight_smile:

2 Likes

Satan til action i dag da!

1 Like

Oh yes! Endelig skjer det noe. Satser på presentasjonen i dag gir ekstra boost!:wink: Glad jeg kansellerte salgsordren min på 133…

God timing det. Jeg kjøpte mer i går på 129kr så falt den ned til ditt nivå, men men engelig begynner folk og se mulighetene i denne. Tenk når de kommer opp mot større prouksjons nivåer. 90 000 tonn i 2026 og 210 000 i 2031. Og som alltid så prisjer jo aksjekursen seg på frem tiden og ikke det som har vært. Tror vi har sett starten på ett meget solid selskap som kommer (For den langsiktige investoren)

1 Like

solgte litt på 133 men har en del igjen på vei opp her nå så ellers fornøyd hehe

Kan absolutt bli bra ja. Landbasert oppdrett er såppass i vinden også at det kommer til å strømme til flere investorer her.

1 Like

Hva betyr dette for den norske aksjen egentlig?

1 Like

" The OTCQX is the top tier of the three marketplaces for the over-the-counter (OYC) trading of stocks. The OTCQX is provided and operated by the OTC Markets Group. Stocks that trade on this forum must meet more stringent qualification criteria compared to the other tiers, which are the OTCQB/OTCBB and the Pink Sheets…"

:blush:

Atlantic Sapphire ASA: Grant of Share Options – Primary Insider Notification

2 Likes

Noen med rask oversettelse? Redaktør i der aktionar

Kjære leser
QUantafuel er tilbake i hurtigfilen. Den 10-doble kandidaten er for øyeblikket opp 9,4 prosent til 66,20 norske kroner (6,44 euro). Det er ikke noe nytt å rapportere fra analytikernes bedriftsperspektiv.

startposisjonen i diagrammet forbedres imidlertid betraktelig med prisøkningen. hvis vedvarende sprang over det høye i desember 2020 til 67,00 kroner (6,52 euro), er veien mot rekordhøye på 87,30 kroner (8,49 euro) asfaltert.

boneupport fortsetter rekordjakt.

i mellomtiden har vår spesialist boneupport for erstatning av ben, klatret til en ny rekordhøy på Heimatbørse i Stockholm. For øyeblikket er det en økning på 3,2 prosent til 84,60 svenske kroner (8,41 euro) på pristabellen. Selv med denne verdien er vi nå tresifrede pluss siden den ble introdusert.

atlantic safir: Analytikere løfter fingrene

laksespesialisten klarte å score poeng med investorer og analytikere med handelsoppdateringen for fjerde kvartal. som rapportert av salmonbusiness, øker DNB Markets kursmålet for aksjen fra 151 til 180 norske kroner (17,50 euro). Avstemningen fortsetter å være “kjøp”.

Prismålet er basert på 70 prosent sannsynlighet for suksess, som ble økt fra 60 prosent, finnes i bransjeportalen.

nordea bekreftet også kjøpsstemmen og økte kursmålet. Analytiker Herman Dahl ser at lakseverdien nå er verdsatt til 175 kroner (17,01 euro). ikke gi noe ut av hånden din, den atlantiske safirandelen er også i god form når det gjelder diagrammer. Jeg ønsker deg en fin helg.

(Oversatt manuellt via google translate :sweat_smile:)

1 Like

image

Denne aksjen er billig nå, om man har planer om å holde den en liten stund :star_struck:

Atlantic Sapphire ASA: Upsizing of US phase 2 expansion; Farm Credit joins lender syndicate; green debt labelling

3 Likes

:relaxed:

1 Like

Atlantic Sapphire ASA: Resolution to issue shares - Employee share option exercise