Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Atombeam - Unotert selskap - Småprat

Starter en tråd om Atombeam som jeg har stor tro på og er investert i. Flere her som kjenner selskapet? Vil gjerne høre hva dere tenker? Selskapet vurderer jeg som unicorn potensial hvis de holder det de lover og får endelig napp i landing av kontrakter, som de jobber med. IoT er ihvertfall kommet for å bli og Atombeam har patentert teknologi som komprimerer dataene, dvs. det trengs mindre båndbredde som er bra innen IoT og direkte besparelse spesielt innen satelittoverføring.

Dette er et unoterte selskapet, men kjører emisjon via Startengine.com. Har samarbeidsavtale med flere store som Inmarsat. Les mer her; AtomBeam | StartEngine eller på deres nettsider her; https://atombeamtech.com/

Info fra kampanjen; AtomBeam er et programvareselskap for datakomprimering som krymper, sikrer og øker hastigheten på dataoverføring. Vi har vært banebrytende for en teknologi som ikke bare reduserer størrelsen på maskingenererte/IoT-data betydelig, men som også inkluderer innebygd, ultralett sikkerhet. Komprimering er en grunnleggende omtanke om hvordan data overføres og lagres som adresserer de enorme økningene i data generert av maskiner, driver ut ineffektivitet og legger til sikkerhet til en kategori av data som vanligvis er ubeskyttet, men som burde være det.

AtomBeams kunder inkluderer Saab, USAF og blokkjedeselskapet CrowdPoint, og partnere inkluderer Lockheed Martin, Inmarsat, Intel og Cribl. Komprimering kan brukes i fly, biler, sensorer, telefoner - til og med for å flytte data fra én prosessor til en annen for å akselerere datamaskiner. Dens bruksområder er nesten ubegrenset.

Dette er ikke noe investeringsråd, alle må selv gjøre sine egne undersøkelser og vurderinger. Alle investeringer er forbundet med risiko. Jeg er investert i selskapet.

3 Likes

Ligger en del filmer om Atombeam på YouTube her; https://youtube.com/@atombeam447

Jeg får vel være den som stiller det viktigste spørsmålet her.

Er dette middleout tech?
Og er DTF( Dick To Floor) og MJT (Mean Jerk Time) beregnet korrekt?

2 Likes

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

Referanse til tidenes tv serie.

2 Likes

Sweet :rofl: