Fortsatt inne? Ser Avance stanger voldsomt på 42-44 og faller tilbake.
Jeg er delvis inne, har midlertidig satt en del over i BWO…, synes den ser spennende ut nå
inne igjen med resten på 39
Gassboom for Fredriksen-rederi: Økte resultatet før skatt til 36 millioner dollar i første kvartal
Gassboom for Fredriksen-rederi
@Kris7Q rent teknisk er den i en veldig etablert nedtrend, falt under 200 dagers snitt og er i solid “fallende kniv” modus.
En aksje jeg fint kunne startet en posisjon i omtrent her om jeg trodde på det fundamentale, men vært klar til å kjøpe mer om den fortsetter å falle.
Avance Gas vil dele ut 1,8 milliarder til aksjonærene
Kraftig resultathopp for Fredriksen-rederiet Avance Gas: Vil dele ut 1,8 milliarder til aksjonærene
Avance Gas Holding Ltd: Eks kontantdistribusjon USD 2,15 i dag
Hamilton, Bermuda, 23. mai 2024
Aksjene i Avance Gas Holding Ltd (ticker: “AGAS”) vil bli handlet eks kontantutdeling på USD 2,15 per aksje fra og med i dag. Kontantutdelingen på USD 2,15 består av USD 0,99 i avkastning av kapital og USD 1,16 i utbytte for første kvartal 2024. Kapitalavkastning og utbytte vil bli utbetalt 31. mai 2024.
Avance Gas selger alle skipene: Betaler utbytter og avvikler selskapet
Hei,
Er det noen her som har regnet på hva som blir utbetalt?
Utbetalt allerede før jul var 268m USD som var forhåndsbetaling av litt av overskuddet etter salget.
Så overfører de 446m USD slik at de kan tilbakebetale kapitalen i forbindelse med å avvikle selskapet.
Betyr dette at det er 446m USD som er igjen som skal deles ut?
268m USD var 3.5USD / aksje. (39kr)
446m USD er 6.9USD / aksje (~78kr)
~264m i Cash etter utbetalingen av 268m
~250m i BWLPG aksjer som de mener fair value er 333m
~84m i salg av MGC skipene
Er 446m totalen som kommer inklusive BWLPG aksjene? Hvis jeg husker riktig får en en BWLPG aksje for hver fjerde AGAS aksje. Eller er det slik at det kommer som tilbakebetaling og evt resterende blir ordinært utbytte?