Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Avance Gas Holding (AVANCE) 🚱

Ja, det var hyggelig.
Du har rett, det blir sikkert et hvileskjÊr pÄ ca 43 og litt turbulens rundt der.
Om ett Är tror jeg kursen er over det nivÄet.
Det er vel ikke lenge fÞr hele EU klarer Ä fÄ til lÞsninger pÄ Ä annullere hele energiimporten fra eksisterende rÞr-forskyning. Mere og mere avslÞringer, gjÞr vel at viljen til Ä stoppe den importen bare sterkere. Da er vel spÞrsmÄlet om de klarer Ä fÄ i land, ta imot, nok gass fra skip. Kapasiteten Þkes vel sÄ snart de klarer, og da blir det vel bruk for skipslaster i bÞtter & spann. Inntil andre lÞsninger dekker behovet, pÄ lengre sikt.
SĂ„ jeg ville tro at frakt rutene vil holde seg gode over en lengre tid. Mulig jeg tar feil
?

Handelsstopp og auksjon :slight_smile:

Lettet meg litt pÄ 42.

Ja vanskelig Ă„ holde seg unna salgsknappen😀
Men det er klart hvis den er pÄ vei opp til 60


Jeg kjÞper de tilbake pÄ 40, da jeg tror det er den nye bunnen, men sitter med brorparten fortsatt.

Sikkert lurt, det skulle jo vÊre god stÞtte pÄ drÞye 40,- :wink:

Vanvittig sterk nÄ over 43!

Jeg fyllte pÄ litt ekstra i dag, da det ikke er sÄ sikkert at den skal nedom 40 igjen
(?)
Ser jo veldig sterk ut!

Hva skjer i dag ?

Massiv gevinstsikring pÄ 45, panikk da 43 brÞyt, sunn korreksjon ned til 39-40 fÞr nytt ben opp mot 50. Tar tilbake tradeposten pÄ 40.

Har brukt tradeposten min til Ä ta GEOS idag og pÄ fredag pga svÊrt lav NAV, lavere enn Avanace :slight_smile:

1 Like

Det er nok en fin mulighet til Ă„ komme seg inn igjen, antakeligvis :+1:

Sitter fortsatt med 80% av beholdningen, gikk bare ut med 20% pÄ 42.

Er du 100’ inne igjen, eller regner du med Ă„ “hente litt til” fĂžr du gĂ„r inn igjen?

(Jeg gjorde tildels samme Ăžvelse selv, pĂ„ fredag efta, rett under 45, men har “mellomlandet” i BWO
 setter vel meste tilbake i morgen tror jeg)

(SÄ pÄ det nÄ igjen, pÄ TA 
, kan vÊre at jeg drÞyer det til over PÄske. Lurer pÄ om den kanskje skal ned Ä snu pÄ ca 37,5 ??)

Det er LNG man skulle satset pÄ hĂ„per LPG ogsĂ„ finner bedre form etterhvert. Oppleves som ett steg frem og ett tilbake hele tiden, spesielt med Avance. FĂžles som man mĂ„ trade aktivt for Ă„ vinne, og jeg aner ikke nĂ„r det er tidspunkt for Ă„ selge/kjĂžpe. Tok bare sjansen pĂ„ at midt pĂ„ 30 taller var god inngang og sĂ„ bare sitte

1 Like

Tja, kanskje

Men jeg tror det er potensial til rundt 50’ i ganske nér fremtid
(?)

SÄ du tror ratene gÄr kraftig opp nÄ fremover ?

Jeg har ikke spesielt “kunnskap” som tilsier det, men jeg har troen
 det hadde vel ogsĂ„ de som nylig kom med prismĂ„l pĂ„ 60’ (om jeg ikke husker feil?)

Det var jo Pareto her om dagen, ( som har adskillig mer greie pÄ dette enn meg) som satte 61 som nytt kursmÄl.
Jeg tror at det bare gikk sĂ„ raskt, at den “ristet av seg noen” pĂ„ veien, men som kommer inn igjen
:slight_smile:

Tar de pÄ tilbake pÄ 40, enten i morgen om det blir pÄske-salg eller etter pÄske.

Ratene klatrer jevnt og trutt med smÄ solide rykk her og der, sÄ har troen pÄ at LPG stÄr for tur for en skikkelig blow-off top. 60-70 target.

Rate-:boom: = :ok_hand: nytt!

(Inntil “alt” gĂ„r i svart, selvfĂžlgelig)