(SĂ„ pĂ„ det nĂ„ igjen, pĂ„ TA âŠ, kan vĂŠre at jeg drĂžyer det til over PĂ„ske. Lurer pĂ„ om den kanskje skal ned Ă„ snu pĂ„ ca 37,5 ??)
Det er LNG man skulle satset pĂ„âŠhĂ„per LPG ogsĂ„ finner bedre form etterhvert. Oppleves som ett steg frem og ett tilbake hele tiden, spesielt med Avance. FĂžles som man mĂ„ trade aktivt for Ă„ vinne, og jeg aner ikke nĂ„r det er tidspunkt for Ă„ selge/kjĂžpe. Tok bare sjansen pĂ„ at midt pĂ„ 30 taller var god inngang og sĂ„ bare sitte
Tja, kanskjeâŠ
Men jeg tror det er potensial til rundt 50â i ganske nĂŠr fremtidâŠ(?)
SÄ du tror ratene gÄr kraftig opp nÄ fremover ?
Jeg har ikke spesielt âkunnskapâ som tilsier det, men jeg har troen⊠det hadde vel ogsĂ„ de som nylig kom med prismĂ„l pĂ„ 60â (om jeg ikke husker feil?)
Det var jo Pareto her om dagen, ( som har adskillig mer greie pÄ dette enn meg) som satte 61 som nytt kursmÄl.
Jeg tror at det bare gikk sĂ„ raskt, at den âristet av seg noenâ pĂ„ veien, men som kommer inn igjenâŠ
Tar de pÄ tilbake pÄ 40, enten i morgen om det blir pÄske-salg eller etter pÄske.
Ratene klatrer jevnt og trutt med smÄ solide rykk her og der, sÄ har troen pÄ at LPG stÄr for tur for en skikkelig blow-off top. 60-70 target.
Rate-
=
nytt!
(Inntil âaltâ gĂ„r i svart, selvfĂžlgelig)
Fortsatt inne? Ser Avance stanger voldsomt pÄ 42-44 og faller tilbake.
Jeg er delvis inne, har midlertidig satt en del over i BWOâŠ, synes den ser spennende ut nĂ„
inne igjen med resten pÄ 39
Gassboom for Fredriksen-rederi: Ăkte resultatet fĂžr skatt til 36 millioner dollar i fĂžrste kvartal
Gassboom for Fredriksen-rederi
@Kris7Q rent teknisk er den i en veldig etablert nedtrend, falt under 200 dagers snitt og er i solid âfallende knivâ modus.
En aksje jeg fint kunne startet en posisjon i omtrent her om jeg trodde pÄ det fundamentale, men vÊrt klar til Ä kjÞpe mer om den fortsetter Ä falle.
Avance Gas vil dele ut 1,8 milliarder til aksjonĂŠrene
Kraftig resultathopp for Fredriksen-rederiet Avance Gas: Vil dele ut 1,8 milliarder til aksjonĂŠrene
Avance Gas Holding Ltd: Eks kontantdistribusjon USD 2,15 i dag
Hamilton, Bermuda, 23. mai 2024
Aksjene i Avance Gas Holding Ltd (ticker: âAGASâ) vil bli handlet eks kontantutdeling pĂ„ USD 2,15 per aksje fra og med i dag. Kontantutdelingen pĂ„ USD 2,15 bestĂ„r av USD 0,99 i avkastning av kapital og USD 1,16 i utbytte for fĂžrste kvartal 2024. Kapitalavkastning og utbytte vil bli utbetalt 31. mai 2024.
Avance Gas selger alle skipene: Betaler utbytter og avvikler selskapet