Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Avocet Mining (AVM)

Starter en tråd om AVOCET MINING (AVM.OL) siden en del har den i favoritt-listen eller i porteføljen sin :slight_smile:

Avocet Mining plc operates as a gold mining and exploration company in West Africa. It operates through UK, Burkina Faso, and Guinea segments.

The company primarily holds a 90 per cent interest in the Inata gold mine located in the Bélahouro district of northern Burkina Faso; and five exploration permits cover approximately 1,660 km2 surrounding the Inata gold mine in the broader Bélahouro region. It also holds interest in the Tri-K project that is located in the northeast Guinea.

The company was founded in 1995 and is headquartered in London, the United Kingdom.

La oss starte diskusjonen! @Leolion @Sunhome @Svalo @Kjekking @brukern @Baevre @Vardar @pdx

Viser viktigheten av nyhetsvarsel, jeg kom meg heldigvis ut på 1,12.

1 Like

Hver måned kårer jeg det jeg kaller Teksperter™ for noen av de mest populære investeringene våre :slight_smile:

Det er de 3 medlemmene som har fått flest likes på innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperter™ får også en unikt merke på profilen sin og et trofé-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspert™ i flere aksjer/investeringer, og troféet vil bare vises i tråder der du er Tekspert™.

Her er denne månedens Teksperter™ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:

  1. @Rahl (1 likes)

Gratulerer!

Katten med 9 liv kaller de denne aksjen på ho, men er vi på det niende nå?

Forsøkte å finne ut greia i dag - uten hell. Skal visst selge en gullgruve. Men det har blitt utsatt og utsatt. Mulig noen med mer info enn andre vet hva som skjer / skjedde der…?

Uansett hva avm selger, så dekker det vel neppe gjelden ?
Lenge siden eg har følgt avm, men er ikkje dette selskapet bare tull og tøys da ?

1 Like

Strykning

Siste noteringsdag i dag