Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Axactor (ACR)

så axa e blitt “penny stock”

Axactor går motstrøms så det holder i dag

Hver måned kårer jeg det jeg kaller Teksperter™ for noen av de mest populære investeringene våre :slight_smile:

Det er de 3 medlemmene som har fått flest likes på innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperter™ får også en unikt merke på profilen sin og et trofé-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspert™ i flere aksjer/investeringer, og troféet vil bare vises i tråder der du er Tekspert™.

Her er denne månedens Teksperter™ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:

1. @MOluf (9 likes)
  1. @Longtrader (8 likes)
  1. @rokky (6 likes)

Resten av topp 10:

1. @alano (4 likes)

2. @MTH (4 likes)

3. @Hakon (3 likes)

4. @Kaisovski (3 likes)

5. @Bingo123 (3 likes)

6. @Bianchi (2 likes)

7. @Annab (2 likes)

Gratulerer!

Axactor SE annual general meeting

1 Like

Hoppet av, satser på ny inngang :wink:

Satser på 7,9 som er gap motstand. :pray:

Gratulerer, en får være fornøyd med gevinsten, men fy kor bra den kunne blitt .

Kjøpte en medium pott i dag tidlig. Har ikke eid axa på 2 år. Heldig timing.

Ble kortvarig glede, fikk ikke solgt en eneste på 7,9 :frowning:

Vel, det er nå uansett bedre enn de 80% av beholdningen eg solgte under 6 fordi eg ikke orket ned igjen.

Ai… kjipt, ligger godt under selv, men prøver å trade meg ned i snitt, så lenge vi går oppover iallefall.

Datter inn i styret.

De prøver å fremskynde et lovforslag som i utgangspunktet skulle komme etter sommeren.

Går rette veien, hva er det JF venter på? :o

Gap er closed på 8.35 så da er det vel liten pause.

1 Like

Kjip utvikling idag. Noen som bare lemper ut hundretusenvis av aksjer…

Var hele utviklingen idag et stort stoploss raid?

Kanskje. For mange andre en effektiv måte å barbere bort pengene sine på. Selge i panikk på 6,90 i dag og så kjøpe tilbake nå for ikke å gå glipp av evt opptur. Utrolig vanskelig nå. CFO sier også det, hvis corona blir veldig langvarig så kan de ikke vite hvordan fremtiden ser ut.
Hvis det sakte, men sikkert begynner å gå over snart så er det sikkert betydelig oppside

Jeg gikk 5 på og solgte på 7.10. Gevinst, jo da, men ergerlig. Nå er vi pluss. Helt villt.

Så på covid tallene fra Spania, og prøvde å finne noe fundamentalt der som skulle tilsi at noen skulle lempe ut par tre hundretusen aksjer i en fei. Fant ingenting, men hva vet jeg, tenkte jeg. …

Litt volatil idag ja, men om vi får en ny 30% opp i morgen ala onsdagen så skal jeg ikke klage :slight_smile:

1 Like