De har jo ikke levert noe særlig over tid, de har bare vært høyt priset 
De hadde bedre årsresultat enn b2holding ifjord f.eks. Er priset til lavere enn halvparten av egenkapitalen nå 
Men da tok B2H store nedskrivninger 
Ja, hva var det axa gjorde nå? 
Jeg synes selv at b2h virker mye mer solid enn axa altså, men rent teknisk så ser det ut som denne også kan gjøre et byks.
Du er sikkert veldig kortsiktig her, så det vel bare å prøve
Men tror mer på B2H enn AXA 
Nei er ikke det forbudt når man deltar på forum?
Man må jo ta aksjene med seg i grava og vell så det 
Det får vel bli opp til hver enkelt, men at det er mange tradere her inne er vel ikke å legge skjul på 
Det jeg også mener. Skal ikke bli sett ned på bare for enn trader. Det er nok heller ingen sammenheng med å trade ofte og økt profitt. Men nok om det. Har du annet å bidra med i Axa-tråden eller er det b2h er bedre som er budskapet? 
Trade eller long er opp til hver enkelt, de aller fleste er tradere i dag 
Er spent på utviklingen etter de kastet ut Endre, er ikke helt sikker på om det var rette valget. Mange eide også aksjen pga at han ledet skuta.
Så får man se om storeulv sluker hele selskapet eller om han bare holder seg der han er i dag, han gjorde det jo bra med aktiv kapital. Det kan være en trigger om han begynner å kjøpe 
Det har ikke hjulpet til nå. Det er ikke få handler han har gjort. Men så låner han også ut til shortere. Så det spørs om han støttekjøpte eller om han ville ha kursen lenger ned for å kjøpe mer 
Har han kjøpt etter corona? Det har ikke jeg fått med meg 
Kjøpte vel i mars i hvertfall. Om du tolker det som midt i eller etter corona må du vurdere selv, etter blir vel feil uansett da det ikke er over
Men alle kjøpene hans har ikke bidratt noe særlig til kursløft.
Artig å se at man bare skal ett år tilbake før Dnb oppererte med 40-50 kroner som kursmål. Hentet vel også 500 millioner i ny egenkapital. Så kom korona da 

Opp 8% på noen dager. Ikke så helt stengale start 
Viser styrke nå 
Flaggemelding
Nydelig !
Ikke værst at han har troa 
Men hvorfor Fredriksen kun kjøper på kurser som er mye høyere en dagens og ikke her nede må jeg innrømme at jeg lurer på.
Eller er han så nærme budpliktgrensa at han sparer det som er igjen til senere?
Han er ikke så langt unna grensen, er vel derfor han er avventende