Hvilke fire er det?
NRC Group, Axactor, MPC Container Ships og Aker Biomarine
Virker jo som kursen holder seg godt selv om det kanskje kommer en reperasjonsemisjon. Tidligere så gikk jo kursen ned med nyheter, men ikke nå. Tror dere oppgangen kommer til å fortsette?
Jeg håper det!
Som Rangnes nevner i intervjuet er usikkerheten rundt lånet som forfalt våren 21 fjernet i emisjon, i tillegg får de frisk kapital til å investere i det som ser ut til å bli en del billige lån gjennom 2021.
Angående reperasjonsemisjonen virker det nesten som at det er priset inn at den kommer, kursen ligger høyt over og den kommer ikke overraskende på etter nyttår.
Eller så kan det jo bare være alle nyttårsrakettartiklene
Hver måned kårer jeg det jeg kaller Teksperter™ for noen av de mest populære investeringene våre
Det er de 3 medlemmene som har fått flest likes på innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperter™ får også en unikt merke på profilen sin og et trofé-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspert™ i flere aksjer/investeringer, og troféet vil bare vises i tråder der du er Tekspert™.
Her er denne månedens Teksperter™ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:
- @Kvadro (15 likes)
- @Bianchi (4 likes)
- @ThomasK (3 likes)
Resten av topp 10:
-
@ior (3 likes)
-
@E24Bot (2 likes)
-
@tswbeta (1 likes)
-
@hypirion (1 likes)
-
@InVivo (1 likes)
-
@Duogdu (1 likes)
-
@Havstril (1 likes)
Gratulerer!
Meglerhus solgte positiv analyse - fikk storoppdrag av samme selskap
Meglerhus fikk storoppdrag etter betalt analyse
Da var shorten dekt inn i Axactor, eller under 0.5 % som betyr lite shortet. Hold på aksjene i 2021
Extraordinary General Meeting - All proposals approved
Mandatory Notification of Trade
AXA: DISCLOSURE OF TRADE
Når var/er frist for rep emi? Altså for oss vanlige aksjonærer å kjøpe til 8kr?
Du måtte ha aksjer selv 9/12-20 for å bli med i rep.emi.
Tegningsperioden starter 7/2-21, iflg IR iflg bruker på et annet forum mao kan man ha litt kritisk blikk på kilden
Axactor appoints Kyrre Svae as interim CFO
Wow det var ikke bra
Takk for info. Ikke før i februar nei. Tenker da at kursen heller skal mer ned enn opp da før den tid.
Presset ut av Fredriksen?
Teemu Alaviitala varte ikke lenge i jobben. Hva som skjedde kan vel bare spekuleres i… jeg er mer fokusert på alle de nye som har dukket opp på aksjonærlisten hos Axactor.
Noen som har fått med seg hvem som er inne som nye aksjonærer på siste oppdaterte liste?