Har vanskeligheter med å tro at det er bare de som er kortsiktige som overtegnet seg i emisjonen som selger med gevinst ,de som hadde aksjer tilbake til 9 Mars kan jeg aldri tenke meg vil ønske å utvanne seg. Forventet sterk interesse i aksjen.,når selskapet er kvitt alle lik i skapet
Min spådom blir færre og færre småsparere som er langsiktige i Axactor. Utrolig at de ikke klarer å sitte stille, alle vet at kraftig oppgang i aksjekursen kommer. Nå pågår sektor rotasjon mot trauste verdiselskaper som gir utbytte.
Ikke shortere sin feil denne gangen altså?
Aksjen fortjener ekstremt høyere aksjekurs, ligger jo milevis etter Hoist , b2h,Intrum .
B2H p/b 0,70, Axactor p/b 1,02 i følge Nordnet.
Ta for deg B2h ,Hoist finacial grouo, Intrum justitia , Axactor, ligger milevis etter i kurs utvikling på disse 3 til nå pga covid, mellom 20-30 %
Veldig rart da Axactor har mest muskler, Intrum skal gå i gang med utskifting av collectors systemet koster langt over 1milljard.Axactor er ferdige med den jobben.
Men så hadde Axactor nylig en emisjon på 8kr også, det må du ta med i den vurderingen.
Det er her vi tenker forskjellig.
1,57kr over emisjon på kort tid er bra det
Fortjener langt høyere pris settelse
Hører du sier det, virker ikke som markedet er enig med deg
Noe er riv ruskende galt. Men, tyngdekraften kommer garantert å snu etterhvert.
Kan virke som forhåpningene dine er for store
Dæven til klaging. Var planen din å selge imorgen? Hvis ikke - hvorfor gidde å bry seg om dag til dag svingninger?
Hvis man forventer daglig oppgang er forventningene for store ja, at aksjen går tilbake noen prosenter innimellom er selvsagt helt som forventet - det gjør da alle aksjer.
Beklager, feil person
Vi får håpe ikke legal systemene må stenge ned igjen nå i den tredje bølgen
Som jeg ser det er det bare korona som kan stikke kjepper i hjulene
Noen ultra kortsiktige har solgt seg ut i dag, Axactor har en sky høy PE. Tyngde kraften kommer til å gi et kraftig spark oppover. I dag har det vært sektor rotasjon, ut med vekst grønn opphauset aksjer, inn med verdi aksjer, se på 10 åringen i USA. Rente kommer.
Skjer ikke stilte dette spørsmålet du er bekymret over til Kyrre Svae,.ta det rolig.
Kan virke som at Spania, som var Axactors største tapsprosjekt grunnet stengte domstoler klarer seg relativt bra. Litt morsomt at Spania er det landet folk vil dra til under lockdown grunnet åpne barer og restauranter
https://www.aa.com.tr/en/europe/european-tourists-flock-to-spain-to-escape-lockdowns/2178332