Vet ikke om de legger det frem på general forsamlingen? Eneste som er nært forestående i kalenderen,
De skal ha presentasjon hos DnB blant mange andre små mellom store bedrifter web seminar tror det var 23 Mars
når en følger med på handel mønsteret tydeligvis enda flere Shortene under 0.5% hos Finanstilsynet short oversikt. Disse holder en klam hånd enda på aksjekursen. Flytter stadig vekk volum på 4000 aksjer. Forkastelig.
Forkastelig er vel å ta i siden dette er en 100% lovlig virksomhet. “Uheldig for de som sitter med aksjer” er vel en mer korrekt betegnelse. Dette vil uansett ikke kunne vare så lenge, så snart positive nyheter, rykter eller gode resultater etterhvert tikker inn så vil kjøpsinteressen tilta og da sitter det nok noen der som må kjøpe for å begrense tap.
Så ha tålmodighet, dette er jo et case som bare blir mer og mer interessant de kommende 1-3 årene,.
Tolmodighet har jeg nok av, hadde bare vært så kjekt at aksjen passert 10 kr for godt. Ser fremover mot 2023 og mye lengre. Alle utbytter skal reinvesteres inn i nye aksjer.
Andre som har samme investeringes filosofi?
Axactor trenger mer folk.
Axactor Group is a next-generation debt management company operating in Norway, Sweden, Finland, Germany, Spain and Italy with an ambitious growth strategy. Axactor acquires and collects on own NPL portfolios, as well as offer collection services to third-parties.
After only five years in business, external analysis show that Axactor already has an industry leading cost-to-collect ratio on NPL.
Axactor was established in 2015 and today has 1,235 employees. The book value of own NPL portfolios was EUR 1.1bn at the end of 2020, with an estimated remaining collection of EUR 2.2bn.
The company is traded on the Oslo Stock Exchange under the ticker ACR.
Intet dårlig tegn på at dette er et selskap i fremgang:)
Her bygges selskapet trin for trin for å bli en collectors med sterke muskler i Europa, om noen år er ikke Axactor lengre 8 største tilbyder av innkreving av utestående gjeld i Europa.
Om et par år tror jeg veldig mange av dages aksjonærer ikke lenger er med. Tolmodig case delux
Axactor skal presenteres på small Enterprise med mange andre selskaper Dnb perioden 23.24 Mars.
Fremtiden for selskapet ser utrolig lys ut
Skjønner virkelig ikke hva du mener med dette stadige shortepratet. Vi andre ser i alle fall en aksje som stiger jevnt og trutt. Allerede 5 børsdager etter emiaksjene er på plass ligger aksjen 22,85% over emipris. For min del er dette over forventet. Shorten er borte fra registeret. Aksjen trades noe intradag, som er helt normalt i alle aksjer med litt volum.
Har vanskeligheter med å tro at det er bare de som er kortsiktige som overtegnet seg i emisjonen som selger med gevinst ,de som hadde aksjer tilbake til 9 Mars kan jeg aldri tenke meg vil ønske å utvanne seg. Forventet sterk interesse i aksjen.,når selskapet er kvitt alle lik i skapet
Min spådom blir færre og færre småsparere som er langsiktige i Axactor. Utrolig at de ikke klarer å sitte stille, alle vet at kraftig oppgang i aksjekursen kommer. Nå pågår sektor rotasjon mot trauste verdiselskaper som gir utbytte.
Ikke shortere sin feil denne gangen altså?
Aksjen fortjener ekstremt høyere aksjekurs, ligger jo milevis etter Hoist , b2h,Intrum .
B2H p/b 0,70, Axactor p/b 1,02 i følge Nordnet.
Ta for deg B2h ,Hoist finacial grouo, Intrum justitia , Axactor, ligger milevis etter i kurs utvikling på disse 3 til nå pga covid, mellom 20-30 %
Veldig rart da Axactor har mest muskler, Intrum skal gå i gang med utskifting av collectors systemet koster langt over 1milljard.Axactor er ferdige med den jobben.
Men så hadde Axactor nylig en emisjon på 8kr også, det må du ta med i den vurderingen.
Det er her vi tenker forskjellig.
1,57kr over emisjon på kort tid er bra det