Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Axactor (ACR)

For en gal verden folk klarer ikke å sitte stille. Tolmodigheten vil seire til slutt. At det foregår noe svineri med aksjen er helt sikkert. Kommer nok til å gå lenge før kursen begynner å stige kraftig jeg er nøktern pessimist, Først skal det investeres å kjøpe masse porteføljer i år, fra og med 2022 kommer de gode resultater. Tviler at mange ha eg tolmodige til denne ørken vandringen.

$450 billion in NPLs hit banks’ balance sheets before 2022, which means sales could skyrocket in future years.

The pandemic has led to a huge opportunity for debt buyers who are patient and observant enough to find investments that are right for them, and the influx of debt and availability of NPL marketplaces make this an excellent time for new buyers to get into the space.

2 Likes

Stille før stormen imens selger småsparere seg ut for knapper og glansbilder ,så da herjer headgefonds og andre grådige investorer i aksjen. Skal bli viduderlig når disse Shortene dekker seg inn. Tror det først om 6 mnd frem i tid.

Her er det bare å legge aksjen dypt ned i kista. 30 kr kommer den de som er tolmodige og har stayer evne å ser mot 2023 og utover.

Det som er sikkert headgefonds er ikke ute av aksjen. Missterker sterkt at det er Bank of Amerika som herjer, de flytter stadig hver dag med sine roboter 4000aksjer av gange trenden er ned.

Utrolig at de får lov til å holde på slikt vært n i 11 mnd.

Ikke en eneste positive nyhet, er ikke mer. Si mine aksjer skal legges ned madrassen. Og kursen er hvertfall ikke i samsvar til hvor mye selskapet er verd. Langt over 20 kr på nåverdi tidspunkt.

Hadde vært mer fruktbart om du hadde forklart hvorfor den burde være verdt over 20kr aksjen. Hvordan kommer du frem til det?

2 Likes

Enkelt mattestykke, aksjen er bommet sammen, flere headefonds rotter seg sammen ,selskapet Desember 2019 ble tilbudt 21 kr pr aksje av et PE fonds, Axactor har investert betydelige middler i sine digitale inkrevningsystemer i de 6 land de operer. Intim justisa må bruke betydelige midler fir å oppdatere sine data systemer 1 milliard. Men, tydligvis går Ola dunk fem på denne gang å får panikk å selger seg ut, du må gi aksjen tolmodighet minst 2kvartal til før kursen begynner å klatre kraftig, i 2023 er jeg sikker på at kursen er i 30 kr, time will show.

Var vesentlig mindre aksjer i desember 2019…

1 Like

med mer penger i kassen betydelig mer penger å investere, raskere mot 30 kr

1 Like

Noen som har tilgang?
Står det noe interessant i den artikkelen?
Noe som ble skrevet i den som fikk det til å gå så mye opp?

1 Like

Ikke noe særlig. Regner med folk har tatt fram kalkulatoren, og skjønner at selskapet er for lavt priset!

Det som sto om Axactor:

SpareBank 1-analytiker Tiril Flørnes Støle har startet meglerhusets dekning av inkassoselskapet Axactor. Det har hun gjort med et brak. Støle anbefaler kjøp av aksjen, og spår kursen i 14 kroner. Det tilsvarer en kursoppgang på 50 prosent, og Axactor-aksjen begynte tirsdagen med å løfte seg noen prosenter.

3 Likes

Utrolig hvor kort investering horisont enkelt har, her er det bare å sitte i ro 30 kr kommer om et par år det begrunner jeg med ledelsen sitt opsjonprogram, kan aldri tenke meg om er opsjonen til de ledende ansatte på år 3 pris 28 pr aksje er nok kursen vesentlig høyere, pluss utbytter. Blir en gedigen pengemaskin etterhvert.

Mitt råd sitt i ro. Ikke

få panikk

Start med deg selv da og slutt med disse panikk meldingene dine uten hold i :slight_smile:

5 Likes

Tror lite på disse kursmålene de setter referer til både DnB og Sbk1 og Nordea disse settes for sine egne kunder. Tror mye heller på den betalte analysen Sunndal & collier ,her nærmere det seg noe.

1 Like

Axactor SE annual general meeting 2021

Axactor SE- Approval of prospectus

Hva betyr dette?

Det betyr vel bare at det usikrede obligasjonslånet deres børsnoteres slik at man kan handle også i de papirene.

1 Like

Oslo Børs – Axactor SE – Received application for listing of bonds

Her er det bare å sitte i ro,

2 Likes