Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Axactor (ACR)

Axactor SE - Mandatory Notification of Trade

Investeringer av denne størrelsesorden fra et styremedlem er et godt tegn og en ytterligere bekreftelse på at stemningen rundt selskapet er i ferd med å snu fra klart negativ til forsiktig positivitet.

2 Likes

Er det ikke nokså sjelden med innsidekjøp rett før kvartalsresultat?

Jo, men Q4 tall var 18. og innsidekjøpet 21.

Aha. Så helt feil jeg

Axactor SE - Mandatory Notification of Trade

Interest Adjustment

Axactor SE annual report 2021

Notice to annual general meeting 2022

Interest Adjustment

Axactor SE annual general meeting 2022 held

Axactor SE - Invitation to presentation of Q1 2022 results

Axactor SE: First quarter 2022 financial results

Axactor ASA | Registration of conversion to ASA, amendments to articles of association and new company name

Svært lite aktivitet i axactor tråden her, men har en følelse av at 2022 og 23 vil bli gode år. Ble nevnt på webcast at de nå er i turnaround perioden og skal vise investorer at de kan tjene penger, investere og betale utbytter fra 2023/24. Om axactor leverer noe det ser ut til nå etter et solid q1 med gode utsikter så vil kursen kunne gå over 10 og mye mer på 1-2 års sikt. Inkasso er lite populært nå, men gi det litt tid så blir det interesse, tallene vinner til slutt. Og med høyere renter vil det bli vanskeligere å betale gjeld og axactor vil få mye inndragelses arbeid fra banker!! I tillegg til å dra nytte av høyere renter på gjelds porteføljene.

3 Likes

Interest Adjustment

Employee share option plan 2022

Mandatory Notification of Trade

Interest Adjustment

Jeg selger her pga makro går til helvete tror jeg, og snart rente møte som jeg tror fører til nedgang. men kan hende noen store kjøper seg opp nå. Er det John Fredriksen som handler videre kanskje?
Axactor på lang sikt skal opp, mye, og det tviler jeg ikke på. Jeg tror bare per i dag er det lurt å ha cash til å evt kjøpe axactor under 6