Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Axactor (ACR)

Jeg runder opp 100% og håper på det beste. Axa var mitt første kjøp, og skal være med meg lenge.

Faktisk blant mine første også, i nyere tid…
Tror dette blir bra, men krever tålmodighet.

Vil anta dette gjelder for Axa også, den biten som går på storsalg blant europeiske banker. Føler det er greit at de akkuratt har hentet mer peng!

3 Likes

Noen som har fått TR inn på konto?

Inn på VPS investor, men ikke mulig å tegne før mandag tror jeg.

The subscription period in the Repair Offering commences on
28 November 2016 at 09:00 CET and will end on 12 December
2016 at 16:30 CET (the “Subscription Period”).

Vil vel være mulig å tegne da?

Hadde fått Axa TR på linkkonto, men beholdningen var 0 :smiley: Kommer sikkert inn på mandag da.

Jeg går inn på VPS.no på investortjenester, der står antall TR lik antall aksjer, så må en benytte 12 TR for å få en aksje til kr 2,60.

Edit: Jeg var sykt stresset ved de første emisjonene jeg var med på, slapper mer av nå…

For Axa sin del er det om å gjøre å holde seg til tegningsfristen som etter hva jeg forstår er 12/12, men jeg kommer uansett til å tegne så fort som overhodet mulig, og sørge for penger på konto! :slight_smile:

2 Likes

25.11.2016 16:55:55: Axactor - The Private Placement Tranche 2 Shares are now registered and tradable on the Oslo Stock Exchange.

Oslo, 25 November 2016 - Reference is made to the stock
exchange release from Axactor AB (“AXA” or the “Company”)
published 13 October 2016 regarding the successful completion
of the private placement of 230 million new shares in the
Company (the “Private Placement”) and the stock exchange
release from the Company concerning the publication of a
prospectus earlier today.

The Company has received confirmation that the share capital
increase of SEK 79,138,053.5 divided into 158,276,107 Private
Placement Tranche 2 Shares has been registered by the Swedish
Companies Registry. The new registered share capital of the
Company is consequently SEK 588,244,384.5 divided into
1,176,488,769 shares, each with a par value of SEK 0.50.

The Private Placement Tranche 2 Shares are now tradable on
the Oslo Stock Exchange.

For further information, please contact:
Geir Johansen
Chief Financial Officer
Mail: geir.johansen@axactor.com
Cell Phone: +47 477 10 451
http://www.newsweb.no/index.jsp?messageId=414662

Spennende å se hva TR kommer til å ligge på og aksjekursen. Sikkert fin å trade fremover.

Jeg “eier” ikke aksjene mine, så det er Nordnet som får utdelt TR . Så skal vel de dele ut TR aksjer til aksjonærene sine på Zero/Linkkonto.

Hadde jeg vist bedre, skulle jeg nok ha hatt AXA på en VPS konto :slight_smile:
Blir bygging av VSP portefølje i 2017!

2 Likes

Jeg er rimelig sikker på de vil dukke opp for deg under “Min konto” -> “Mine coorperate actions”. Er der alle emmisjoner skal vises. Nordnet gnir seg ikke i hendene og stikker av med de selv :smile:

1 Like

Hehe, er ikke paranoid;) Var bare shareville som var litt bugget, fant dem på Minkonto. Men tenkte på fremtidige aksjer som jeg vil være long i, ikke alle emisjoner som lar seg tegne på zerokonto.

1 Like

Aha, mer en jeg visste. Greit å vite!

Tror ikke AXA blir arbeidsledige fremover

5 Likes

Er det noen her som har tenkt å laste ytterligere i axa? Jeg tenkte å kjøpe ved emisjonen men la det bli med det.

Jeg tenker kun emi+ litt overtegning.
Når jeg evt selger ned i andre aksjer vekter jeg gjerne opp.

1 Like

Prøver vel å overlegne 100% av tildelt.

Får se, må ha penger både til PCIB og Axa, luksusproblem :grinning:

Lasta 13k aksjer på fredag. Skal fulltegne meg i emmisjonen og planlegger å laste opp sånn at jeg sitter med ca 50k. Er rundt halveis nå.

Kommer jo 150mill friske aksjer på markedet til uken + 50k i rep emien. Så kan være vi skal litt ned.

Ser på XI at noen hevder det ble nakenshorta aksjer på fredag som da kan leveres når de emi aksjene kommer neste uke.

Enda da gikk den ikke under 3. Jeg tror nesten ikke på at den vil duppe, men isåfall så tipper jeg 2.8.