Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Axactor (ACR)

Er ca det jeg tror også, men axa er en av long postene jeg skal ha ut 2018, så hva kursen er nå spiller ikke sååå mye rolle.

Skal sitte i axa til de har nådd potensialet sitt. Dvs 20-30 milliarder :slight_smile: nå selger jeg sikkert til neste år siden jeg er så bastant haha

2 Likes

Jeg venter egentlig på q1 rapporten jeg, tror vi først da vil begynne å få en del svar. Akkurat nå har nok axa nok med å lande alle ballene de har kastet opp i luften

Q4 kommer 23.02. Den er jeg spent på!

Den blir kjedelig, fordi de bruker 2-3måneder å onboarde nye porteføljer.

Jepp, Q3 og Q4 har jeg sett litt på som non-events, såklart hvis det ikke kommer dramatiske utslag.

Og streng tatt trengs vel egentlig 1H 2017 og. Men er nå man må kjøpe hvis det skal bli gøy på kr 5. :wink:

1 Like

Hvordan få tegne seg i Axactor?
Skulle jo starte i dag???

Tegningsstartdato: 28.11.2016 kl. 9.00

Tegningssluttidspunkt: 12.12.2016 kl. 16.30
Betalingsdato: 15.12.2016
Offentliggjøringsdato: 13.12.2016 kl. 16.00

Hvilken megle bruker du ?

Nordnet har send melding til alle sine kunder om hvordan man går frem.

Kan sende deg link til tegnesiden litt senere

Jeg har allerede tegnet meg i vps investortjenester

1 Like

Skandiaskiten, mener Skandiabanken…

Har jo teflonhjerne…flott om du sender link :+1:

Noen som vet om det må gjøres når børsen er åpen eller kan dette gjøres utenom?

Bare å bruke VPS investortjenester som Hakon sier eller bruke linken som Nordnet har sendt ut til kundene sine, link: https://www.dnb.no/bedrift/markets/emisjoner/arkiv/161125-axactor.html :slight_smile:
Så mine ligger som vanlig inne på VPS investortjenester. Du kan gjøre det når du vil Larsk

2 Likes

Supert! Takk skal du ha. :+1:
Da var tegningen utført, bare 38% overtegning.

1 Like

Noen som har solgt noe?
Lurte på om jeg skulle selge noe nå før emi.

Nup. Tror som flere har nevnt at mange har feilberegnet EMI og får mindre enn de trodde. Kaboom!

1 Like

Overtegnet meg en liten smule i går jeg og, ikke at mitt knippe aksjer har noe særlig å si.

1 Like

Har doblet antallet igår og idag, planen er å komme opp i 50k aksjer når emi er ferdig

1 Like

Jeg har ikke solgt noen aksjer. Kommer ikke til og selge på nåværende tidspunkt. Planen er og tegne meg for så mye som mulig. Får helt sikkert ikke noe særlig mer. Regner med de fleste tegner og overtegner. Blir nok bra trykk i aksjen når det går opp for folk at de ikke får så mye. Har også sett flere som misforstår rettene på vpskontoen og tror de får mer aksjer en de gjør. Mange har da solgt for mange aksjer. Man bruker 12 retter for og kjøpe 1 aksje.

At kursen skal ned i 2.6 har jeg ikke noe tro på, når man ser momentet i aksjen. Samtidig som det var 4x overtegning til “stor kara”. I “værste” fall ser jeg for meg i området 2.7-2.8.

Sitter egentlig fullastet med de aksjene jeg skal ha i axa, men frister og kjøpe mer hvis den faller i nevnte område.

1 Like

Denne uken kom det jo 150mill nye aksjer, noen ble shortsolgt fredag. mens mer ble solgt idag, tror kanskje duppen går ned i 2,8 men ikke særlig mye lavere.

Uansett god anledning for kjøp.

1 Like

Ikke mulighet til å overtegne på zerokonto, enda en grunn til å ha gode vekst aksjer på VSP :slight_smile:
Gleder meg til å få axa i porteføljen igjen, satser på å komme inn rundt 2.8 +/-

1 Like