Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Axactor (ACR)

Lett å overtegne når du ikke har så mange aksjer :wink::+1:

1 Like

Overtegnet 15x. men fikk 70% jeg også, helt ok. Da er lottobongen levert, så er det bare å lene seg tilbake å vente på at forbrukslånsbomba skal gå av.

70% av tegningsretter ell 70% av ønsket overtegning? :stuck_out_tongue:

70% ekstra. Det ble jo like diffust egentlig. Si 170% av det man hadde rett på

1 Like

Som Håkon sier 70% overtegning, altså 170% av det man hadde retter til.

1 Like

Takk, overtegnet bare 50% da jeg trodde pengene ville bli trukket idag… Var vist bare de originalrettene som ble trukket for. Hadde ikke så mye å si da :slight_smile:

Rent teknisk ser det jo ikke fantastisk ut akkurat i skrivende stund.

Men, det er en nyhetsdrevet aksje, og ledelsen sitter solid lastet.

2 Likes

Fin nyhet idag :smiley:

AXA: AXACTOR ENTERS 1ST AGREEMENT TO ACQUIRE UNSECURED NON PERFORMING LOAN (NPL) PORTFOLIO IN NORWAY.

http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=415979

5 Likes

Så utrolig deilig å se den stige :yum:

1 Like

Nice, angrer på jeg ikke kjøpte de 7500 aksjene jeg manglet for å nå 50! :confused:

Hmm. Jeg la jo inn et bankkonto nummer i vps når jeg tegnet meg i emisjonen, men ser ikke ut som om det har blitt trukket noe penger derfra. Har jeg driti på draget nå?

Mener det er i morgen det blir trekt. Er på mobil, så tungvindt og sjekke dato. I hvertfall i morgen eller fredag.

Jeg opplever akkurat det samme, pengene som skulle gå til emi-aksjer står fortsatt på konto

Håper det da. :slight_smile: Takker.

Payment due date: 16 december. Regner med de trekker alle da og ikke fortløpende.

2 Likes

Helt korrekt, alle trekkes samtidig.

Sånn går det når man ikke leser det som står.

Er jo helt oppskriftsmessig at de slipper en bull melding i dag for at ikke alle skal ta gevinst på emisjonsaksjene med en gang.

1 Like

Du glemmer at dette er den 3dje og minste emmisjonen i rekken.

3uker siden det kom 150mill aksjer, 2 måneder siden kom det 73mill.

I denne kommer det usle 50mill.

Men bra med melding om at de handler mer gjeld. Effekten av gjelden de kjøpte for noe tid tilbake begynner vel å virke på regnskapet nå, så digg å få inn noe gjeld nå som kan pynte på Q2 tallene.

http://www.netfonds.no/quotes/release.php?id=20161215.OBI.20161215S139

Godt å se AXA sikrer seg mer gjeld porteføljer. Tror bare man venter på å se avkastningen før kursen igjen skal oppover.

4 Likes

Da var pengene for aksjene trekt hos meg. Bare og vente på romjula for og få aksjene på konto. :slight_smile:

1 Like