Lett å overtegne når du ikke har så mange aksjer
Overtegnet 15x. men fikk 70% jeg også, helt ok. Da er lottobongen levert, så er det bare å lene seg tilbake å vente på at forbrukslånsbomba skal gå av.
70% av tegningsretter ell 70% av ønsket overtegning?
70% ekstra. Det ble jo like diffust egentlig. Si 170% av det man hadde rett på
Som Håkon sier 70% overtegning, altså 170% av det man hadde retter til.
Takk, overtegnet bare 50% da jeg trodde pengene ville bli trukket idag… Var vist bare de originalrettene som ble trukket for. Hadde ikke så mye å si da
Rent teknisk ser det jo ikke fantastisk ut akkurat i skrivende stund.
Men, det er en nyhetsdrevet aksje, og ledelsen sitter solid lastet.
Fin nyhet idag
AXA: AXACTOR ENTERS 1ST AGREEMENT TO ACQUIRE UNSECURED NON PERFORMING LOAN (NPL) PORTFOLIO IN NORWAY.
Så utrolig deilig å se den stige
Nice, angrer på jeg ikke kjøpte de 7500 aksjene jeg manglet for å nå 50!
Hmm. Jeg la jo inn et bankkonto nummer i vps når jeg tegnet meg i emisjonen, men ser ikke ut som om det har blitt trukket noe penger derfra. Har jeg driti på draget nå?
Mener det er i morgen det blir trekt. Er på mobil, så tungvindt og sjekke dato. I hvertfall i morgen eller fredag.
Jeg opplever akkurat det samme, pengene som skulle gå til emi-aksjer står fortsatt på konto
Håper det da. Takker.
Payment due date: 16 december. Regner med de trekker alle da og ikke fortløpende.
Helt korrekt, alle trekkes samtidig.
Sånn går det når man ikke leser det som står.
Er jo helt oppskriftsmessig at de slipper en bull melding i dag for at ikke alle skal ta gevinst på emisjonsaksjene med en gang.
Du glemmer at dette er den 3dje og minste emmisjonen i rekken.
3uker siden det kom 150mill aksjer, 2 måneder siden kom det 73mill.
I denne kommer det usle 50mill.
Men bra med melding om at de handler mer gjeld. Effekten av gjelden de kjøpte for noe tid tilbake begynner vel å virke på regnskapet nå, så digg å få inn noe gjeld nå som kan pynte på Q2 tallene.
http://www.netfonds.no/quotes/release.php?id=20161215.OBI.20161215S139
Godt å se AXA sikrer seg mer gjeld porteføljer. Tror bare man venter på å se avkastningen før kursen igjen skal oppover.
Da var pengene for aksjene trekt hos meg. Bare og vente på romjula for og få aksjene på konto.