Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Axactor (ACR)

Jeg tror det er fordel å selge 10-20% av Axa aksjene nå.

Jeg tror dumpen av Pumpen kommer.

Spørs jo helt hvor eksponert man er. Er man all in, så er det alltid lurt å sikre litt etter en oppgang.

du får nok tenke anneledes, tenker posjonering frem imot 2 kvartal kommer nå !!!

Den er alt over. DNB sin anbefaling etterfulgt av stort salg, sier vel også sitt. Jeg tror ikke AXA er helt imål enda. Fasiten får vi uansett snart. Er aldri dumt å sikre litt etter stor oppgang.

DNB største nettokjøper i dag. Slår det hull i hypotesen din ? :wink:

Definitivt ikke. Kursen er jo ned.

Er usikker selv. Har ok gevinst, og er langsiktig, men forsøker å være litt smartere enn jeg har vært tidligere.

Nettokjøp nå er vel uansett å anse som posisjonering før Q2 – ?

Jeg satser på å.gå inn mellom q2 og q3

2 Likes

Bra jeg ikke solgte mere enn 40%.

Second Quarter of 2017
· Gross revenue grows by 37% from previous quarter to EUR 26.9 million.
· Net pro t is positive with EUR 4.6 million for the quarter.
· EBITDA of EUR 6.1 million and Cash EBITDA at EUR 9.4 million for the quarter.
· Settlement with former IGE Board members increased revenue and EBITDA by EUR 2 million.
· In April Axactor increased the NPL funding lines from regional banks in Italy to EUR 55 million whereof EUR 29 million has been utilized.
· In May the 4th and last tranche from DNB / Nordea was released including a volume increase from EUR 25 million to EUR 45 million increasing the facility to EUR 120 million.
· In May Axactor completed a successful private placement issuing 50 million new shares, with gross proceeds of approximately NOK 107 million.
· In April Axactor signed a total of 7 new 3PC contracts with nancial institutions in Spain for a combined estimated annual revenue of EUR 8 million. The contracts are renewable every 12 months.
· On 2 May 2017 Axactor acquired another two unsecured NPL portfolios in Italy. The portfolios are Auto nance shortfalls with a total outstanding balance of approximately EUR 22 million across 2,500 cases.
· On 12 June 2017 Axactor acquired a NPL portfolio from Santander with an outstanding balance of more than EUR 300 million across 60,000 cases.
· On 28 June 2017 Axactor purchased a portfolio from BMN in Spain with an outstanding balance in excess of EUR 165 million across more than 7,500 cases.
· On 19 June 2017 Axactor Germany acquired its rst unsecured NPL portfolio originated by a large German bank. The portfolio has a outstanding balance of EUR 32 million.
· On 22 June 2017 Axactor completed its rst secured transaction in Spain. The portfolio was sold by a large nancial institution and contains roughly 600 assets with an appraisal value of around EUR 50 million.

6 Likes

Begynner å skje ting nå
https://aksjelive.e24.no/Sy52y3CDb

1 Like

Dette er spennende!
Fornøyd med siste inngang på 25000 aksjer på 2,48. Det skal bli mer.
Linken over var død, legger inn en ny:

1 Like

Takk for ny link :blush:

1 Like

Er vel greit å legge inn denne også.
Hegnar følger opp utover.
http://www.newsweb.no/newsweb/attachment.do?name=Axactor+Q2+2017+report.pdf&attId=165692

Idag skal alle handle Axa

1 Like

Er vel nesten for sent å handle ved åpningen idag?

Vanligvis ett dumt tidspunkt og kjøpe på, da alle skal inn.
Normalt sett kommer det gjerne en dupp 15-20 min etter åpning.

Ja stemmer, har du tenkt å handle idag?

Hadde planer om å handle mer her før q2 men fikk aldri midler tilgjengelig, godt fornøyd med snitt på 1.73 da selv om jeg gjerne skulle hatt noen aksjer til

1 Like

Får ikke med meg første timene idag, så blir uansett ikke handlet før senere idag.

Teknisk motstand oppover any?

Puh, konge.

Var på nippet til å selge 50% før helga :slight_smile: