Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Axactor (ACR)

Han har vel vært ute i over 1 år?

Som jeg leser det solgte han store poster med ble sittende igjen med 22 mill aksjer ca. Litt usikker.
Men igjen, stort spørsmålstegn

Mener resten ble solgt også, men ble litt usikker. Har ikke tid og sjekke opp i det nå.

Spetalen er ute for lengst, samme med sine svirre brøder, jeg har en grunn festet min tro på dette fantastiske selskapet, klokkeklar 10 for eminent dyktig lederskap. og hva trackrecord gjelder skapte fantantastiske verdier i LIndorff for sine akjonærer. bare å holde ut !!!blir nok bra etter hvert lykke til

2 Likes

AXA inn i DNB porteføljen i dag, en uke før Q2 rapporten. :slight_smile:

5 Likes

herlig herlig :smiley:

2 Likes

Dnb nettoselger etter anbefaling… pump n dump?

virker nesten sån, stoler alldri på et meglerhus

Hvor har forventningsrally til Q2 tatt veien? Er det i morgen det starter? Går ann å håpe…

Det er ferdig, pumpen er begynt. Hvorfor tror du dnb er nettoselger Etter at de anbefalte den?

De nettopkjøpte i flere dager før et par dager med nettosalg, mulig de lettet seg litt på anbefalingen?

Eller noen bestilte anbefalingen slik at de fikk lette seg?

Ja, dette kan vi fundere og gruble på, men vi vil aldri få noe fasit

Kursutviklingen vil jo si oss endel fremover :slight_smile:

1 Like

Reduserte posten i AXA med 40% her om dagen, ut med noe i pluss. Om det var lurt det vil tiden vise.

1 Like

Halling ikke særlig smart, men lykke til ,vannsklig å finne en så potent investerings på Oslo Børs

Er usikker selv, har snitt på 2,55 og føler egentlig jeg bare får oppleve flat/såvidt positiv rett i forkant av hvert kvartal, for så å dunke ned og bruke de neste månedene på å komme tilbake til utgangspunktet. blir ikke rare avkastningen av det. vurderte derfor å selge meg ut nå i forkant av tallene på mandag, men tør ikke i tilfelle de viser den profitabiliteten markedet har etterlyst prov på:D #DeerInHeadlights

1 Like

Er du usikker så selg, er akkurat de som dekker seg ønsker

Eller snitt ned når det faller. Ingen tvil om at denne aksjen på sikt skal ligge langt høyere enn 2.50

tenker egentlig det samme, men posten er allerede ganske stor del av min portefølje så vil egentlig ikke ha så innmari mye mer