Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Axactor (ACR)

10/05-2019 08:30:00: (AXA) Axactor acquires secured NPL Portfolio in Spain

13/05-2019 16:46:56: (AXA) DISCLOSURE OF TRADE

31/05-2019 14:46:37: (AXA) DISCLOSURE OF TRADE

Nyhetsartikler mai 2019

https://finansavisen.no/nyheter/boers-finans/2019/05/axactor-blar-opp-for-spania-portefoelje

https://finansavisen.no/nyheter/boers-finans/2019/05/fredriksen-kjoeper-aksjer-for-nesten-15-millioner

Hver måned kårer jeg det jeg kaller Teksperter™ for noen av de mest populære investeringene våre :slight_smile:

Det er de 3 medlemmene som har fått flest likes på innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperter™ får også en unikt merke på profilen sin og et trofé-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspert™ i flere aksjer/investeringer, og troféet vil bare vises i tråder der du er Tekspert™.

Her er denne månedens Teksperter™ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:

  1. @Mml (4 likes)
  1. @NoBrain (2 likes)
  1. @theroger (2 likes)

Resten av topp 10:

  1. @rokky (1 likes)

Gratulerer!

04/06-2019 15:47:00: (AXA) DISCLOSURE OF TRADE

Lurer på hva som blir enden på historien her. Det er vel rimelig sikkert at Storeulv ønsker å ta selskapet av børs og så selge det. Eller kommer det et bud snart?

Aksjonærene gjør det jo lett for ham når de får løs mage og selger villig vekk hver gang aksjen er på 18-tallet.

Sant. Lurer på hva det ender med. Tvenge og Ferd etc har vel innganger på 25. Kanskje de også låner ut til shorting. Men han kan jo ikke ta selskapet av børs uten at de andre store også tjener penger vel

06/06-2019 08:26:49: (AXA) Axactor Sweden adds a new FF agreement with Lendify

06/06-2019 12:01:05: (AXA) Axactor acquires another large unsecured NPL Portfolio in Spain

20/06-2019 14:24:23: (AXA) Ny rente

Hver måned kårer jeg det jeg kaller Teksperter™ for noen av de mest populære investeringene våre :slight_smile:

Det er de 3 medlemmene som har fått flest likes på innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperter™ får også en unikt merke på profilen sin og et trofé-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspert™ i flere aksjer/investeringer, og troféet vil bare vises i tråder der du er Tekspert™.

Her er denne månedens Teksperter™ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:

  1. @Mml (4 likes)
  1. @NoBrain (2 likes)
  1. @theroger (2 likes)

Resten av topp 10:

  1. @rokky (1 likes)

Gratulerer!

Axactor SE - Invitation to presentation of Q2 2019 results

Axactor reports profit before tax of EUR 10 million in Q2

Ikke verst.

Men Fredriksens bestillingsverk sørger for at kursen manipuleres ned

Utlåningen av aksjer fra Geveran derimot, det er nok for å få kursen ned. På nivåer han selv kjøper.

Vinn vinn, om planen er overtakelse av selskapet på sikt. Eller, nåværende aksjonærer taper selvsagt…

DISCLOSURE OF TRADE

Han låner jo ut aksjene sine til short …

1 Like