Carnegiefond kjøper. “Under månaden har vi investerat i B2 Holding som köper skuldportföljer i såväl Norden som Öst- och Centraleuropa”
Dobbel-bunn formasjon under konstruksjon nå
Veldig kort så er det ganske klart definerte støtte motstandsnivåer her. Brudd på 9.93 (si 10 kr) og 9.12 (si 9 kr) vil signalisere videre retning. Formasjonsmessig er det et ganske tydelig bearflag. Har bekreftelse i volum, hvor det er mer kjøp enn salg de siste 14 dagene. På 14 dager har den falt 11 av disse. Summa sumarum tror jeg det er større sannsynlighet for brudd ned, enn opp. RSI er ganske lav, men har rom til nedsiden, det samme har stochastics. Lykke til
Det ser bra ut! Stigende rsi-kurve, billig fundamentalt, mange inside-kjøp på langt høyere kurser, noen ører til opp nå på kursen og dobbel-bunn er bekreftet
02/07-2019 13:48:44: (B2H) Renteregulering
Spennende, får håpe den fortsetter mot 10-tallet med litt volum fremover da…
Skal ikke se bort ifra det nei det ser bra ut
Kunne den ikke bare sluttet et øre høyere og dobbel-bunn var bekreftet.
Jaja på god vei
“Kepler Cheuvreux oppgraderer B2 Holding til kjøpsanbefaling fra hold, og setter kursmål på 13 kroner per aksje, fra tidligere 14 kroner per aksje, ifølge en oppdatering tirsdag.
«Vi forventer at B2 Holding vil dra nytte av strukturelle sektortrender i konsolidering og effektivitet, samt økte adgangsbarrierer og marginer», skriver meglerhuset.”
Chevreux kuttet kursmålet, igjen… Grunnen til oppgradering er jo kursmassakren
Men 12-13 i løpet av året hadde vært fint:)
05/07-2019 09:02:06: (B2H) Flagging
B2H er det caset jeg skjønner MINST av på oslo børs! mener den burde vært mye, mye høyere - og “alle” synes å være enige i dette, men allikevel er den så daff. Jeg bare fortsetter å kjøpe og venter på at det skal snu - brått
Flaggemelding i B2Holding
Fin ordrebok i dag. Spørs om denne kommer nå.
Vært på festival i noen dager, men det var hyggelig å komme hjem og se brudd opp her ja
Ingen kommer til å merke noe før B2H står i 12,50 igjen. Da kommet interessen👍
Deilig med brudd opp her