Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

B2 Impact (B2I)

Rent teknisk har oppgangen vært på lavt volum, vil møte en god del motstand 11,50-12kr.
Jeg finner ikke dagens R/R særlig attraktiv.

1 Like

Ja tipper den stopper på 11,60. Da er i ihvertfall jeg veldig fornøyd. Så vil den sikkert gå ned igjen og gjøre en større dobbel bunn eller ohs.

Hærlig utvikling💪

B2 er et attraktivt selskap jeg har hatt et ekstra øye med helt siden selskapet bevegde seg inn i intervallet 17-9,50kr.

Dersom det er noen som har substans til å diskutere sektoren, mulig M&A, multipler, spesielt konkurrenter, rentekurver og wacc påvirkning på ROIC, så ville det vært av min interesse.

Det hadde vært interessant å sett om ROIC er høyere enn wacc ja, men dette caset er vanskelig å sette seg inn i. Mye å ta hensyn til som usikrede porteføljer, rentebane, mulig resesjon osv.

Men ifølge regnskapene ser det jo ut som de tjener gode penger. Detter er jo personer med lang erfaring som har gjort dette før og teknisk ser det også ut som aksjekursen har nådd bunnen.

Tok gevinst her igår. Tipper den skal ned igjen og gjøre en test av støtte før trenden peker oppover igjen.

Du verden! Når blir neste brems? :slight_smile: Skal den ned på 7-tallet? :slight_smile:

Håper det - er ute og vil ha billige aksjer før tall. Skjønner fremdeles ingenting av B2H så kastet kortene midlertidig.

Noen som har hørt eller sett om ansatte har fått forlenget frist på opsjonene som skulle utløpe før sommeren?

image
image

En må jo spørre seg hvorfor dagens kurs er milevis unna analytikerkorpsets kursmål.

Selskapet tjener penger, haugevis med inside-kjøp. Merkelig utvikling. Så skal nok inn igjen her, men den kan jo like gjerne falle til 5,- kr nå. Det ser ikke pent ut.

For de “betalt” for å ekspandere for hurtig nå? Eller er det dette hotellet som det kan bli tap på?

Slik jeg forstår det, kan de jo selge hotellet hvis ikke kunden klarer å gjøre opp (rett meg hvis jeg har feil)?

Det er slik jeg også har forstått det. De for betalt, bare noe utsatt. Studerer den teknisk nå. Det er ikke umulig jeg hopper inn igjen imorgen. Ledelen er solid, eierne er langsiktige, de tjener penger og er priset lavt. Den er shortet i stykker. Frykt avler frykt.

Er inne igjen nå. Kan det være hodet i en OHS vi ser?

1 Like

Renteregulering

20190812_212846

1 Like

Sitter og teller på knappene når jeg skal kjøpe, venter til vi får en trend endring.

Har gjort det samme, så klarte ikke vente lengre. Snitt på 8,90 kroner. Så blir spennende å se om det er dyrt eller billig om noen måneder. Fundamentalt må det jo være billig med mindre det kommer noen sinnsyke overaskelser på kvartalsrapporten. Men det er mye frykt i markedet om dagen, så det skal ikke så mye til før shorterne får overtaket.

Fin lesning i Finansavisen. Syv analytikere er ført opp på Bloombergs liste, og disse har i gjennomsnitt et kursmål på 17,36 kroner.

P/E nede på 5! Alfred Berg med Leif Eriksrød, en av norges beste forvaltere har økt eksponeringen i B2H med 20% i år.

Dalen Zahl vil ikke kommentere om B2Holding har mottatt henvendelser fra potensielle kjøpere av selskapet.