Det skal man ikke se bort fra, men slik er dette gamet Sitter fortsatt rolig og har planer om å bli sittende en god stund enda.
Barbert å barbert, disse kursmålene måtte du skjønne ville komme også. Nordea var ute med nytt kursmål i forrige uke, da kommer som regel de andre etter.
Går ekstremt skjelden en strak vei videre. Litt humpete blir det, skal prøve å tenke langsiktig her
Nettopp derfor jeg omtaler strategien min som evneveik, men takk:)
Overhead supply av en annen verden + en god dose bunnfiskere med gevinst = det kommer til å ta litt tid å få denne opp.
Pareto er helt latterlige når de kommer med kursmålene sine. De har nok en agenda bak de fleste analyser om de har tenkt å kjøpe eller selge aksjer.
Kjøp NEL, så slipper man å tape penger uansett resultat…
De har jo Norne som bruker helgene sine på Twitter til å spekulere i oppkjøp…
Suser oppover fra bunn nå, blir nok noen heftige timer og dager denne uken.
Noen shortere burde vel bruke disse dagene til å sikre litt gevinst, men de slipper neppe skikkelig taket enda. De har jo hatt skammelih rett så langt…
Bare så det er sagt, så har jeg overhode ingen tro på NEL lenger. For mange aksjonærer og de har ingenting å vise til regnskapsmessig.
Var bare for så sette ting i perspektiv, for hvor sykt dagens marked er.
Uenig! Renner inn med kontrakter og Nikola kommer til å materialisere seg. Hele tiden mulig at det kommer oppkjøpsrykter. Samarbeid med store energiselskaper, yara osv. Hydrogen kommer mer og mer
Bra vi er forskjellig
Mandatory notification of trade by Primary Insider
At den allikevel trykkes ned på denne måten…
Denne aksjen må være det beste beviset for hvor lite insidekjøp hjelper. Noe alle maser om.
Etter regnet kommer solen Dette ordner seg, får bare være tålmodige i denne
folkens - ta dette seriøst (jeg har jobbet noen år som megler): husene har BESTANDIG en agenda. når de sier selg er det for å kjøpe, og visa versa. Det er korrekt som det påstås over her: de vil ha billige aksjer.
MACD på 24h-chartet har snudd til breakout nå. Så får vi se om det står seg
Men det jo fortsatt en oppside til 11kr da;-)
Så det at meglerhusene har ropt kjøp i over 12mnd må, betyr dermed at de vil selge aksjer?
Har du noe som helst hold i dette i forhold til aksjonærlistene det siste året?
Det kan det bety ja - stemmer vel isåfall ganske greit overens med kursutviklingen?
Jeg har hold i det i at jeg vet hvordan de opererer ja - Wolf of Wall Street er ikke langt unna virkeligheten - dog noe overdrevet selvsagt. Så er det opp til deg å tro på det eller ei.
Kan selvsagt ikke si med sikkerhet at ALLE gjør det, men de jeg har/har hatt innsikt i har iallefall prioritert seg selv eller sine største kunder først.
alle har en agenda, akkurat som i politikken - naivt å tro noe annet. Når det kommer til stykket skal “alle” oppnå en ting: tjene $.
er jo forøvrig ikke sånn at meglerhusene bestandig får det som de vil. de styrer jo ikke markedet, men søker å påvirke det slik at det gagner dem/de største kundene. De kan tape penger de også, jeg sier bare at det de kommuniserer er basert på en strategi.