Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

B2 Impact (B2I)

1 million aksjer er jo ikke svakt, heller ikke 25000 aksjer.

Hva hadde du forventet da?

1 Like

Fantastisk :slight_smile: Får håpe den fortsetter reisen på mandag :slight_smile:

1 Like

Do not miss this bullish opportunity. Får nesten bare gjøre som vi får beskjed om :wink:

Som gift så er jeg vant til det :slight_smile: Så får vel bare høre etter her også :slight_smile:

Dæven gutter dette blir bra

Håper da det :slight_smile: kommer det ikke noen Twitter melding fra andre siden av dammen i helgen, så vil sikkert denne fortsette videre opp på mandag :slight_smile: Håper jeg i alle fall :slight_smile:

1 Like

Økte posisjonen med 50% sent på torsdag, som en del av en kortsiktig-ish trade. Planen var å selge de aksjene en gang på mandag i utgangspunktet, aldri dumt å ta en fin gevinst.

Men har dere noen kortsiktige kursmål, eller tanker om at vi har satt en endelig kursbunn på 5-tallet denne uken?

Hadde man vist det, kunne man tjent grovt i aksjemarkedet :slight_smile:

Hva skjer her nå??:roll_eyes:

Tja… jeg har kjøpt 30k aksjer på dippen. Enn der?

Jeg synes vi ser megasexy ut på 1D MACD chartet nå! Noen andre med teknisk syn på B2H som vil komme med et syn?

Volatilt så det holder etter fredagen. Hadde regnet med det…

Ser ut som om litt for mange hadde samme plan :smile:

Var mange kortsiktige hender som gikk inn her på fredag…

ble solgt ned greit nå. Kan vi få et par til innsidekjøp i løpet av dagen? Synes det hadde vært ok om denne hadde stabilisert seg over 7 i første omgang, og ikke på vei ned mot 5-tallet igjen;.(

DnB og Pareto nedjusterer kursmål til 11kr, er nok dette og gevinstsikring som er grunnen til fall i dag.

Evneveik strategi fra min side, når barberte kursmål fra alle kanter kommer idag etter rapporten.

Håpløst.

Så nå kommer DnB og pareto til å kjøpe aksjer:)