Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

B2 Impact (B2I)

kortsiktig har det i hvert fall hatt en god effekt på kursen. Jeg tror det kommer mer;-)

Stoppet opp litt mot slutten, men kan ikke klage i dag

litt gevinstsikring på slutten av en sånn dag, må vi regne med. Tar gjerne flere dager med +18% fremover😉

1 Like

Bra volum, dobbel-bunn, brutt ut av kortsiktig trend. God helg! :beers:

Forsåvidt helt enig i det😄
Tenker vi ser 50 her innen 5 år…eller sorry det er på HO sånt skrives

10-11kr om noen år hadde vært bra og ett lite utbytte i tillegg :slight_smile:

Det var ikke å ta i

Hehe, ja det var ikke mye forlangt. Tror ditt ønske blir oppfulgt!

Liker bonus bedre enn skuffelse :slight_smile:

On 30 August 2019 Tore Krogstad, Regional Director Scandinavia, acquired 25.000 shares in B2Holding at an average price of NOK 7,4977.

Har Tekbot matpause?

2 Likes

Det er fredag, så har sikkert tatt helg :slight_smile:
Takk for alt du deler, det er en god nyhet :slight_smile:

Tekboot har ikke funka så bra i det siste

Hvorfor ventet han med kjøpet til slutten av dagen? Pga arbeidstider? Endte jo opp med å kjøpe dagens dyreste aksjer stakkars :joy:

Mandatory notification of transfer of shares by Primary Insider

Merkelige kjøp av innsidere, først kjøper en 1 million aksjer og selger 1 million med tilbakekjøpsavtale. Så flytter en annen sine private aksjer over til sitt selskap, er dette pga at han ikke kunne kjøpe før etter halvårsrapporten i sitt eget selskap eller hva er greia?

Lurer jeg også på. Ganske stusselig aktivitet egentlig, med mindre jeg misforsyår noe?

Hadde håpet på noe mer saftig fra innsiderne.

Altså ikke positivt for synet de har på b2h…
Jaja.

Hvorfor er ikke det positivt? Si han betalte 3x dagens kurs så kan han flytte de over i sitt AS og realisere et tap og alikvevel beholde aksjene uten å selge. Når de når er inne i AS’et så får han ikke fradrag om de faller mer i verdi. Med andre ord så er han skråsikker på at bunnen på aksjekursen er nådd.
Jeg har selv gjort det samme og letet med luper får å finne den dagen mine private aksjer var minst verdt.

Var på en plass med dårlig dekning, så nå at Nordpolen hadde besvart før meg.

Jeg mener det ikke er like positivt som et normalt innsidekjøp.

Samme antall aksjer, kun et skattemessig triks. Syntes det var skuffende.

Nei det har du rett i. Men kursen gikk jo bra uten drahjelp av insidere. Så kansje greiere å ta kjøpene om kursen skulle trenge hjelp igjen. Dersom de har mer kapital tilgjengelig. De kjøpte jo med begge hender på 2,3 ganger dagens kurs. De driter vel ikke penger de heller. Men jeg ser ikke bort ifra flere meldinger neste uke.