tipper det kommer melding (er)om innsidekjøp i løpet av dagen, men mulig det blir etter stengetid. Kan jo fort gi litt positivitet på mandag da
Det jeg også tenker. Ligger de på kjøpern idag så må de få lov til å handle ferdig så melding kommer senere. Insiderne må jo syntes at dette er billig. Men de handlet jo enormt på nivåer som er 2-3 ganger dagens kurs. Så får håpde de har satt av kapital til å handle for. Ut ifra hvordan de har kjøpt tidligere så så det ut som de syntes 18-19 kroner var billig.
skulle ikke forundre meg om det skjedde akkurat nå. Innsidekjøp altså, skjedde noe nå;-)
og der så vi 7 tallet igjen;-)
Rally etter post på 842k til 6,42. Giga innsidekjøp?
Fant disse handlene. Er dette samme handelen eller er det tre forskjellige?
13:56:57 6,42 862 000 5 534 040
13:24:13 6,42 862 000 5 534 040
13:16:14 6,42 862 000 5 534 040
I følge tidspunktene skal det være 3 forskjellige handler Blir moro å se på mandag hvem som har økt og hvem som har redusert
Ligger en kjøpsordre på 440k aksjer på 6,80,-, så kan godt hende det kommer mer
Virker som det er en sperre
7,14, begynner å bli hyggelig dette;-)
Og ennå så er vi på skrapenivåer
sant det, men en hyggelig dag for mørbankede aksjonærer (meg inkludert)
Gøy dette! Jeg hadde en del realisert tap fra før, nå godt inne igjen, kjøpte mandag og tirsdag
samme her, men nå er den “nye beholdningen” i pluss, så det hjelper på humøret;-)
Det har vært en bra og tøff akkumuleringsperiode. Det er en frustrerende tid mens det pågår, men en stund frem i tid vil vi nok se på det som en gavepakke
Håper du har rett i det, og tikker det inn melding i ettermiddag kan også mandag bli veldig bra
Mandatory notification of trade by Primary Insider
Skjønte ikke helt den meldingen
Det er snakk om en forward-contract. Trodde selv det var rent kjøp ved første øyekast.
Ikke helt hva jeg håpet på, men positivt er det jo på en måte