Enig - tror jeg har tapt på typ 80% av trades jeg prøver meg på SL - den blir bestandig AKKURAT trigget for så å snu.
ned 3-4% idag ja. Alt er som normalt…
Nitrist
3 kroner neste stopp??
Nei, det tror jeg ikke. Men det er kjedelig at den ikke kommer opp
Hehe, ja fy faen. Plaster på såret at lederne måtte ta sin hatt da. Får håpe de for jævelskapet på rett kjøl igjen.
Blir like skuffet hver dag når jeg er inne å sjekker kursen… Begynner å bli deprimerende
Det som er mest trist, er at det er kun shorterene som tjener penger på denne nå…
Mareritt av en investering ja
Har hatt bedre, men også langt værre Det er fortsatt håp her
Samme her! Det var en “value-trap”. Den så fryktelig billig ut på multipler før rapporten, ikke like billig nå. Ikke så lett å forutse, selv om man skulle tro at info er lekket når man ser på kursen.
Legg de i skuffen og glem de Plutselig en dag så er kursen en helt annen
Insiderer har jo langt høyere snitt, så det trenger ikke å gå så ille dette.
Har du solgt deg ut?
Blir spennende å se om Stenshagen etterhvert klarer å tjene penger her. De må jo kunne analyse de kara der, men alle kan bomme selvsagt
De hadde ikke økt, hvis de ikke hadde hatt tro på selskapet. Men er mange kortsiktige og nervøse, så er bare å beholde så lenge man fortsatt har tro på selskapet
Jeg blir ivertfall sittende selv om det er fortvilende. Har fortsatt tro på at det kommer bedre tider
Har ikke solgt meg ut nei, selger aldri når jeg selv mener det er billig. Men kjedelig å være aksjonær for tiden selv om snittet er relativt lavt. Stenshagen har tapt formidale summer på børs de siste par årene så kjøper ikke pga han gjør det.
Han sier de driver ikke med aksjespekulering men tar eierskap i selskaper de mener kommer til å gjøre det godt i årene fremover.
Men han kunne jo også heller kjøpt feks Scatec solar i 2016 og i så fall firedoblet. Så hittil har de tatt eierskap i feil selskaper…
kanskje vinden snur eller så er inkasso totalt skivebom
Hehe, han har/hadde akjer i: B2H, Multiconsult, Nas, Nofi, Xxl, Protector og sikkert andre også med brutale fall. Tviler på han er like rolig som han fremstår. Å bomme i så mange selskap er ikke morsomt for noen, selv om enn ser på seg selv som en investor kontra spekulant. Men tror nok de har gjort litt arbeid etter så mye tap, så er nok ikke uten grunn at de har kjøpt mer i b2h gjentatte ganger. Aksjemarkedet i 2018 og 2019 har jo vært krevende for selskap som ikke indeksfond kjøper.
For å ikke glemme GIG. Men er han så langsiktig som han sier, så kan det jo bli bra til slutt.