Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

B2 Impact (B2I)

Egentlig ikke jeg heller, men han hausser jo ikke og styrer på slik han gjorde tidligere. Så har nok ikke samme effekten. Jeg har hamstret b2h i en del uker da jeg synes den er billig, så det er jo hyggelig at Spetalen brødrene nå også mener det :slight_smile:

Nei, han er blitt mildere med åra.

NEL hausset han jo i skyene, for så å dumpe alt. Sammen med nye annet, var vel samme i AXA også om jeg ikke husker helt feil.

Nei, det er jo nesten regelen i dette selskapet :slightly_smiling_face:

Han dumpet alt han hadde i Nel ja. Kursen var vel rundt et par kroner når han dumpet… Nå er den rett under 8 kr og var vel oppe i 9 kroner.

Stemmer det, men Spetalen kunne vel heller ikke se denne grønne bølgen komme.

Som i grunn er det eneste som gjør at NEL har gått så mye opp…

Nei han gjorde ikke det. Så følger ikke etter han jeg ihvertfall. Han må bare selge når han måtte ønske får min del.

Det er ikke en mann man skal henge seg på, han er som regel like fort ut som han kom inn.

Får satse på at han ser for seg å bli litt. Er vel ofte raskt inn og ut, men når det ikke er flere aksjer enn dette, er det jo å håpe at han ser for seg minst en dobling :slight_smile:

Hahahah. Spetalen er en veldig, veldig liten aksjonær i b2h og det er han man skal følge med på?

Hva med Rasmussengruppen, Stenshagen eller våre svenske investorer. Insiderne??

Håper ikke han har kjøpt masse via andre(meglerhus) og nå skal dra den opp for å selge alt

De må jo bare styre som de ønsker. Er som sagt ikke store nok aksjonærer til at jeg bryr meg om de kjøper eller selger. Husker Haudemann (samme kategori som Spetalen) dumpet alt han hadde i Targovax i 2016 og med en gang han var ferdig gikk kursen fra 11 til 31 kroner. Så de har dessverre ikke noe fasit de heller.

Er ikke bekymret i det store og det hele, men nysgjerrig på casen hans. Må være en grunn til at han ville sette bjellene på her. Skarve 15 mill, blir jo ingenting hvis det ikke ligger noe annet bak

1 Like

Er vel heller alt rundt det at spetalen kjøper, mange hiver seg som regel på bra pga det. Så kommer det frem i media at han selger, som igjen vil dra med seg mange ut også.

Er ikke bekymret på noen måte, men er mange andre jeg heller ville sett kjøpe seg inne enn akkurat han.

1 Like

Joda, men så er det vel stort sett de samme sauene han tar med ut igjen. Det har null betydning for meg med lang horisont :blush:

1 Like

Da satser vi på at summen av dette blir bra😀

Sauer er ålreighte dyr. Få inn flere :+1::smile:

Helt enig! Jeg klarer ikke å se problemet. Kursen stiger får hver gang jeg titter på den ser jeg.

1 Like

Ser ut som Bybrook Capital fortsatt er inne. Ser ut som de har hatt ett ett bra overskudd på shorten hittil, men nå renner det vel en del ut igjen når vi nærmer oss 9-tallet, mer enn 50% opp siste 14 dager. :smiley:
https://shortnordic.com/verdiutregning_vis.php?player=BYBROOK%20CAPITAL%20LLP&selskapsnavn=x&land=norway

1 Like

Et short-bet kan fort bli smertefullt om man ikke dekker seg inn på rett tidspunkt. Den ble jo økt noe på veldig lav kurs. Så det blir spennende å se hva de havner ut på.

De har god profit til nå, men man skal ikke legge mye penger på bordet før kursen stiger bra. Et positiv q3 med insidekjøpe vil gjøre det enda vanskeligere å dekke seg inn :blush:

1 Like

Holdt ikke koken helt inn, men bra dag