Trodde på et rally før rapport, men ikke at det skulle starte såpass tidlig.
Kan ikke være moro å sitte short nå, dersom de ikke kom seg ut.
BYBROOK CAPITAL LLP 4 710 122 1,15% 12.09.2019
Dette begynner å ligne på noe😀
Veldig moro å se at denne rører seg opp denne uken også
Det har vært “noen” innside handler Her til hvilken kurs de har kjøpt og antall(lånt fra bruker på Shareville) :
For en ferd i dag, tålmodighet har lønt seg i denne Men må ærlig innrømme det var tøft å sitte i denne da den var nede på 5 tallet.
Må si takk til Vevlen gård og Aasulv Tveitereid for billige aksjer her for leden.
Artig å sjå at proffer også blir grepet av frykt og selger på fryktelig billige nivåer
ja, det er fortjent med oppgang. Skulle tatt mye mer men det ble no noe penger ut av traden.
Helt ute nå. Så får vi se videre.
Jeg selger ikke nå. Muligens på 30 om et par-tre år
Det høres ut som en euforisk uttalelse.
Det er nok sant også. Kan jo bygge det på at den var billig på 20 også, og hva har blitt så mye dårligere siden?
Greit med grønne tall, har ikke på noen måte tenkt å gå ut på lenge ennå, tror den har mer å gå på.
Selge nå med brudd opp fra bunnen og bra momentum? Nei takk.
Mulig den er ned imårra, men med lavt snitt så bryr jeg meg ikke om det.
Småsparerne liker jo å kjøpe på topper. Så hvorfor selge nå som vi er 4 stk som er aktive i denne tråden. Selg heller når denne tråden er rødglødende. Da har den kanskje gått får mye
Godt poeng Godt å se at flere tenker som meg
Deilig at tålmodigheter endelig svarer seg. Grattis til dere andre som også har greid å vente
Det ser pent ut
Fra e24
Begge Spetalen-brødrene inn i B2 Holding etter millionkjøp
21 minutter siden · Anders Nybakken Kvale
Brødrene Øystein Stray Spetalen og Eigil Stray Spetalen dukker denne uken opp blant de største aksjonærene i inkassoselskapet B2 Holding gjennom sine investeringsselskaper Tycoon Industrier as og Kristianro as, ifølge ferske aksjonæroversikter.
Tycoon Industrier står oppført med 1,19 millioner aksjer verdt 10 millioner kroner, mens Kristianro as står oppført med 1,82 millioner aksjer verdt 15 millioner kroner.
Herlig utvikling, og enda noen gode dager frem til tallslipp. Tør alle shorterne å sitte over?
Venter de lengre nå så er nok kursen fort over 10 kroner før de starter å dekke seg inn. Så kan de fort presse kursen over 12 da det er en del å kjøpe tilbake. Insidekjøp etter tall er jo heller ikke umulig. Nå har de ikke lov til å kjøpe
Da kom en av Norges største bjellesau inn, håper resten av flokken biter på.
Liker egentlig ikke å sitte i selskaper der Spetalen er med, regner med dette blir en vanlig pump å dump fra hans side.