Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

B2 Impact (B2I)

Det er godt å se grønne tall igjen, det skal jeg ærlig innrømme :slight_smile:

Det er mer å gå på, men det er også mer usikkerhet i aksjen i dag enn for ett år siden :slight_smile:

En kan jo lure på hva som trigger den så voldsomt idag, for meg ser det ut som det skjer helt uten nyheter eller er det noe jeg ikke har fått med meg?

Begynner å gå opp for flere hvor underpriset denne aksjen er

2 Likes

Noen venter på bunnen, så blir det konkurranse når det snur. Andre har shortet og må dekke seg inn. Trenger ikke være mer komplisert enn det.

Endte på 7,07,-. Det er da en start :grinning:

2 Likes

Financial calendar

1 Like

Invitation to B2Holding third quarter 2019 presentation

Fin sluttauksjon i dag. :grinning:

2 Likes

Positiv eller negativ tegn at Q3 presentasjon er rykket til tidligere dato?

Det er alltid negativt å flytte en presentasjon til en senere dato. Sånn sett burde fremflytting være positivt, tyder på at dem har alt under kontroll.

De er ivrige etter å få presentert tallene så tidlig som mulig og aksjen er i god driv.
Det kan da ikke være tvil om at dette er positivt :slight_smile:

1 Like

Tok plass i denne, tenker slik at markedet skulle gi et større utvalg i porteføljer og dermed bedre muligheter i trangere tider…

Oslo Børs - B2H05 - Nytt lån til notering / New bond issue to be listed 22.10.2019

Shorterne får juling i Intrum nå, satser på at vi får samme effekt i B2H snart :grin:

2 Likes

:rocket::rocket::rocket::rocket::rocket:

Du er med oss enda @Harry? Du hadde vel mesteparten av din portefølje i b2h om jeg husker rett?

grattis. :rocket:

1 Like

Brudd opp på økende volum! Dobbelbunn-formasjon bekreftet. Gratulerer til alle som grep muligheten når de hadde den. En fantastisk akkumuleringsperiode er nå over.

2 Likes

Benyttet oppgangen til å kutte belåning og nå ca 80 % investert i B2H. Håper vi skal opp til P/B på ca 1 ila få måneder.

1 Like

be greedy when others are fearful :wink: