Ta med SS også, som desperat prøver å prate ned alt hvor han vil ha en lavere inngang.
Begge de 2 er veldig godt på backtrading og har alltid rett, etter kraftig oppgang eller nedgang.
Merk: Etter
Ta med SS også, som desperat prøver å prate ned alt hvor han vil ha en lavere inngang.
Begge de 2 er veldig godt på backtrading og har alltid rett, etter kraftig oppgang eller nedgang.
Merk: Etter
Desverre ikke uvanlig å selge seg ut rett før oppgangen starter.
Det kan du ha veldig rett i, ser det er omsatt noe småtteri på 5,98 og 5,99. (negotiated trade 1,617M aksjer)
Pen avslutning i dag, så får man se om dette fortsetter i morgen eller om den presses ned til 5.90-6kr igjen.
Regner med det er kjøp av T20 størrelse på tur inn. Melding i aften så er det innside, ikke melding så er det en ny (bjelle)sau på tur inn. Fortsettelse følger. Tviler på at den faller tilbake til 6,0 før Q3. Blir sikkert tett av algo i boka isåfall. Og litt risting i epletreet. Sannsynligvis var dette starten på oppgangen, (som kom nå noen dager etter at jeg ga opp og solgte meg ut)
Ut i fra omsetningen i dag så kanskje det er er innside kjøp på gang? I så fall positivt. Mener fortsatt at B2H er en av de mest underprisede aksjene vi har. Mente tidligere at denne kunne forsvares på 20kr, men justert for endel parametere i 2019, så bør potensialet fortsatt være minimum 12-13kr. Jeg selger i hvert fall ikke en aksje før vi har passert 10kr igjen😉
NB! dette er mine egne betraktninger, og må ikke oppfattes som noe råd til hverken kjøp eller salg.
Jeg har sagt det før og sier det igjen:
For meg er det alt eller ingenting, taper uansett ikke mer enn 68,5% Resten sørger skattevesenet for at jeg får igjen
Samme her. Selger ikke en eneste aksje på disse gi-bort-nivåene uansett.
Lykke til folkens. Dette blir nok bra
Hvorfor gikk denne så mye i dag? Er det kommet noe info jeg ikke fikk med meg?
Den har blitt solgt veldig langt ned i det siste pga en nedskrivning, så spørs om det har vært en overreaksjon.
Det kan også være at Vevlen Gård er ferdig solgt, for han har virkerlig pøst på med aksjer i det siste til svært lav pris.
Grunnen er, om dere leser hva som er skrevet lenger oppe her:
Det er omsatt en veldig stor post aksjer (1.67M aksjer) utenfor “boka” i dag. Altså en forhandlet deal mellom kjøper og selger via megler. Dette regnes ikke som en ordinær handel og er derfor ikke synlig i den kontinuerlige handelen. Tror ikke dette vises overhode på nordnet sin nettside i dagens tilstand. Mulig du må ha level2 på ordreboka også? usikker.
Regner med traderene blandt oss har fått med seg det og hoppet på og sluker aksjer i håp om at samme kjøper skal ha mer.
Får håpe det er Vevlen Gård som kvittet seg med sine aksjer
Nærliggende å tro, om noen har fulgt med så er det en åpenbar selger. Kjøper? Ingen melding, så ingen flagging. og ingen innsider. Er antakelig kun Stenshagen som må flagge på en 1.67M post. (ville passert 5%)
Noen uker siden Vevlen gård stoppet nedsalget. Alfred Berg (3x på topp 50) begynner imidlertid nærme seg flaggegrensen.
Edit: Ser også ut til at Fougner invest AS vet hvordan man bruker en kalkulator:
Er oppturen begynt, har i alle fall økt litt.
Og jeg sitter igjen på perrongen:joy:
Slik er det av og til, men regner med du har tjent litt på dine trade?
Med tanke på at aksjen var over 20 kroner ved et tidspunkt i fjor, er 6,8,- fortsatt et stykke inn på perrongen
Litt de siste 2 månedene. Men satt jo også ned fra 14-6/7. Unner uansett alle b2h-aksjonærer en eksplosiv oppgang, liker selskapet godt.