Heheh, signerer den! Av de som er listet har jeg kun hatt B2h noen ganger i porteføljen. Men registrer de samme selskapene går igjen. Så om det er noen de følger etter. Forvalterne i Protector har vel også en slik portefølje. Uansett så har det gått åt skogen
Lå en salgspost på 150-160 000 aksjer på 6 kroner. Den gikk igjennom, så noen er på kjøpern
Er jo noen som selger også, men tror ikke jeg heller hadde hatt roen med 150K.
Ja så klart, men lite omsetning så plutselig en post på 150k aksjer til salgs i en post ser jeg ikke på som en som ønsker å få mest mulig for de, heller en som vil presse kursen nedover. Men den ble tatt ganske kjapt, så det ser bra ut.
B2Holding ASA: New Group organization structure
Har luften gått ut av B2H aksjonærene, er det mange som fortsatt sitter?
Selv har jeg ikke gjort noe, venter til q3 for å se hva som kommer der.
Sitter stille i båten selv
tatt en lyttepost i dag, slik eg er litt mer våken, men vil ha q3 før eg kjøper tyngre.
Solgte på 6,185. Kanskje inngang før Q3.
Avventer jeg også.
Jeg sitter
solgte i dag, (implisitt i morgen går det opp) ser an etter q3
Mitt bet er at q3 vil vise at den er blitt trykket for langt ned.
Bra å se at noen fortsatt henger med, så får man se hva fremtiden bringer
Sjekk ut Hammers tolkning av chartet på hegnar forum… Den tekniske utviklingen er jo som skapt for at Q3 viser videre vei(brudd opp, eller ned)… Og det er naturligvis ikke tilfeldig.
Hammers? Hmm… Det den mannen kommer med, skal man ta med en klype salt. Er en grunn til det meste som blir kommentert der inne.
Salt eller ei, mannen er gudebenådet med linjalen.
Hehehe…jaja…du får tro så Han er kun god på backtrading, men det vil du merke etterhvert…
Han er god på linjalen. og gir gjerne et veldig godt og humoristisk orakelsvar ut av det
Der Hammers virkelig briljerer er når oppgangen eller nedgangen har vært et ubestridt faktum ei stund. Da tar han æren for å ha hatt rett hele tiden. Og terger opp det som finnes av lykkejegere og gråstein. Ubeskrivelig morsomt å lese hammer tråder. Jeg tror faktisk han kan sine saker, men har aldri sett han delt noe annet enn beskrivelser av linjer. (og det holder nok ikke, så regner med det er mye av TA’n han ikke deler og bare forenkler til noen streker)