Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

B2 Impact (B2I)

Closet såvidt over trendlinja på gigaomsetning fredag: 83 mill! Opp 3,3 prosent.

Flagging

2 Likes

Renteregulering

omvendt hode- og skulder formasjon?

B2Holding acquires a portfolio of non-performing unsecured loans in Cyprus in a new partnership with Waterfall Asset Management

Sliter med å forstå meg på B2h om dagen. Ned nesten 25% fra 10 nå og stadig er det overvekt av selgere som presser. Er det shorting og smarte moves som pågår for å skremme eller er det frykt for nye skuffelser ?

Det er vel virus her også, har ikke funnet noe annet enn forslag til ny inkassolov. Tror at nedgangen har vært litt i overkant, da veldig stor andel av porteføljen deres er utenfor Norge. Kvittet meg litt mellom 9 og 10, har derfor økt litt i dag, så får vi se om vi skal ned til 6 igjen eller opp til 10 igjen?

Om det blir ressesjon, så er kanskje ikke en belånt portefølje bestående av råtten gjeld fra Bulgaria, Romania osv det som frister aller mest for investorer.

Jeg tror (rett meg om jeg har feil) Axa har mer virksomhet i Norge enn B2h, og de stiger…

Erik J. Johnsen appointed permanent CEO of B2Holding ASA

B2Holding ASA: B2 Kapital and Banca Sella sign a collaboration agreement for the purchase and management of third-party Non-Performing Loans in Italy

Hva betyr dette for oss? Så at kursen fikk seg en knekk…

Knekken kom lenge etter denne meldingen

Har vært veldig stille på denne tråden en stund. Har alle solgt seg ut?

Nei dessverre

har fortsatt aksjer her og. Satser på et oppløftende Q4 som overrasker markedet litt, så den kan gå noen kroner;-)

Har ikke sett noe som forandrer situasjonen til B2H veldig. Det generelle risikobildet i verden er vel noe høyere, men vil tro at Q4 følger Q3 relativt greit, noe som vil dra aksje opp. Jeg har kjøpt litt mer. Innsideinformasjon er ulovlig, så derfor ser jeg ikke noen stor grunn til at aksjen skal falle så mye mhp informasjonen som er i markedet idag.

1 Like

Renteregulering

Invitation to B2Holdings fourth quarter 2019 presentation

B2Holding ASA: Fourth quarter presentation 28/2 to be held at Høyres Hus