Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

B2 Impact (B2I)

Interessant teori. AXA og B2H = sant
eller noe sånt ? :slight_smile:

Du mener altså det er mer sannsynlig at hun handlet på ulovlig innsideinformasjon? Og angret to timer senere?

Ikke en stor nyhet altså. Insiderne har ikke hatt lov til å handle nå tett opp mot tall, slik at idag hadde de lov så da handlet hun. Men så kan hun ha tenkt at en liten bagatell ikke ble med i presentasjonen som hun da vet om, som sikkert ikke har noen verdens ting å si på kursen, men at hun kan ha fått “panikk” pga av det og funnet ut at hun ikke ønsker å teste grensen for hva som er ulovlig insideinfo. Men hvem vet?

Panikksalg på bakgrunn av kursfall høres fryktelig amatøraktig ut for et slikt styremedlem.

Må i så fall ha vært noe med krutt i og potensielt noe som kan føre til store kursutslag.

Nja, såppass erfaren er hun at da hadde hun neppe handlet.

Kan sikkert stemme det. Merkeligste jeg har sett på lenge, lurer på hva det handlet om. Kan jo ha vært så mangt. Men helt ukvalifisert så går jeg rundt med en følelse om at det kommer til å skje et eller annet med de to inkasso selskapene som per i dag ligger nede med brukket rygg langt nede i avgrunnen. De må jo oppleve et vanvittig press fra store lojale aksjonærer som sitter i enorme papirtap.

1 Like

Ja og denne tradingen fra dette styremedlemmet er de nok heller ikke imponert over :sweat_smile::see_no_evil:

1 Like

Jeg stusse bare litt på timingen, det er litt tilfeldig men kjøp på topp og salg på bunn om det ikke har noe med angst å gjøre.

Se for deg reaksjonen fra de andre styremedlemmene neste gang de treffes :joy:

1 Like

B2Holding ASA appoints new Chief Financial Officer

Kanskje dette var nyheten hun visste om og ikke turde å ta sjansen for å bli dømt. Så skal ikke se bort i fra at hun kjøper idag.

1 Like

Det er ganske sannsynlig her forklaringen ligger.

Ja, en slik stilling skal innom styret, så tørr nesten påstå 99% sannsynlighet for at dette er forklaring.

Day-trading, panikksalg ved kursfall osv høres jo helt latterlig ut for en kvinne i hennes stilling.

Blir spennende å se om hun kjøper igjen idag da…

Hun gjorde det :slight_smile:

Mandatory notification of trade by Primary Insider

News - 08.05.2020

Adele Pran, a member of the Board of Directors of B2Holding ASA, has on 8 May 2020 acquired 90,000 shares in B2Holding ASA at an average price of NOK 4.08. Following these transactions, Adele Pran’s shareholding in the Company is 90.000 shares.

This information is subject to the disclosure requirements pursuant to section 4-2 of the Norwegian Securities Trading Act.

En ny salgsmelding nå hadde gjort seg :joy:

Kommer sikkert nå straks :sweat_smile:

Her traff du bra @Buffet

1 Like

Da har jeg lært noe idag også😎

1 Like

B2Holding ASA is contemplating bond buy-back