Teknisk så begynner denne å se interessant ut
Ser ut som om den har bunnet litt ut.
Q2 kan i prinsippet bli dårlig, men de vet litt om Q2 nå, så innside kjøp er positivt.
Enig, satser på at hamstring rundt 4 blir bra på sikt. Eneste mulighet for at det skal gå at skogen er vel hvis selskapet ender i skifteretten.
Og tatt i betraktning at de melder om å ha 3,1 milliarder i cash, er det fortsatt et stykke til skifteretten…
De største problemene de har hatt slik jeg forstår det er at retten har vært stengt i bla Spania, og at de derfor ikke har klart å hente inn krav med sikkerhet i bolig siden det må igjennom rettssystemet. Det skulle man tro bare utsetter innkrevingen, det stopper det ikke.
B2Holding ASA: Result from bond buy-back
Renteregulering
B2Holding ASA: Reminder of the Annual General Meeting 2020
B2Holding ASA: Disclosure of voting rights for the Chairman of the Board, Jon Harald Nordbrekken
Renteregulering
B2Holding ASA: Minutes from the Annual General Meeting 2020
Renteregulering
3,58 ish??
Hva mener du?
Ikke noe annet enn om vi spretter innom 3,58 først. Bare lurer på om det kan hende??
Alt kan skje, men det er rimelig bra støtte rundt 3,7, så jeg tror egentlig ikke vi skal så langt ned en gang. Vi får se hva som skjer etter at Q2 resultatene er sluppet, men jeg tror vi skal en del opp. Ikke til 10 med det første. men kanskje til 6-7 før nyttår?
Ok, da håper vi på det
Det kan selvsagt skje det ja! Men det er ganske bra momentum i aksjen nå og en stigende rsi-kurve. Vi hadde nettopp et innsidekjøp og har hatt mange på kurser som er laaaangt over dagens. Så jeg vil også tippe opp mot 5-6 kroner snart, med mindre børsene over hele verden begynner å krakke igjen.