FA forventet fall på 1-1,5% OSEBX. 4% ned allerede
Noen av de beste long trades/kjøpene er utmattende beta-drevne aksjer. Disse kommer nå
Tenker du det er idag man handler longs, aksjer med høyt utbytte eller er det en tredagers? Føler vi er i starten, tjuvstartet var fredag. Dette vil få alle til å selge seg ned tipper jeg.
Folk får ikke solgt fond i klp, folk får ikke logget inn i aksjehandel i DnB. Det er klart mange på vei inn til å selge…? Eller en buy the dipp. Dette som gjør børs moro
Eller så følger man sin langsiktige strategi og rir gjennom stormen
Har Long Long porteføljen intakt. Den falt ikke særlig, enda😉
Sikkert litt frekt, men jeg koser meg. Men har en strategi om å sitte på hendene og ikke røre kjøpsknappen helt enda. Så får vi se til slutten av uka om det var smart.
I dag er dagen for å selge VIX, men Nordnet har fryst handel i alle Short VIX produkter som er notert i USD… Da er det ingen andre igjen, med unntak av Bull & Bear varianter
Ganske dårlig dag for Oslo børs når alle aksjer er i rødt, og alle valutaer er i grønt,
Watten Buffet derimot, bunkra opp på T-bills med over 5% risikofri rente i en skikkelig sterk valuta.
Vent til vi har kommet oss ut først, for ellers blir det for trangt i døra.
Xact bear opp over 13% på en uke og i pluss for året
«Vent til vi har solgt først ellers blir det for trangt i døra.» Friendly reminder.
Noen som har tro på elendig USA åpning også henter det seg lit tinn i løpet av dagen (dvs. kvelden for oss)??
NVDIA +10% fra åpning
Imponerende innhenting rundt omkring nå, spess krypto.
100 % opp på short VIX på tre timer…. I dag skulle jeg gjerne levd av trading, dette skjer en gang hvert 10 år.
Deilig, faren er over. Not!
Sitte langsiktig i Xact Bear er jo dømt til å gå i minus. Du skal være ha flaks på timing hvis man ikke ser på teknisk eller prøver å time på entringene her for å få noe gevinst.
Regner med det var det du mente med en diamant emoji i ditt forrige bilde.
Ja, veldig pen bounce men risky å kjøpe enda synes jeg.
Bedre å trade slik ting er nå enn å gå long-long…
Mulig, men da har det nok mye å si hvem som trader da. De fleste vil nok klare å trade seg i minus selv om trenden skulle være stigende fra dagens nivå og 6 måneder frem i tid.
Sikkert mange som er fornøyd med salgene sine i går når de våkner til dagens kurser
Media liker å skape frykt.
Sjuke bevegelser i porteføljen, ned 5% i går, opp 4% i dag