Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bergen Carbon Solutions - Småprat

Husk at hvis dere vil ha indirekte eierskap i bergen carbon kan dere kjøpe Saga pure aksjer.

Bergen Carbon Solutions: Karina Brudeseth appointed CFO

NOTICE OF AN EXTRAORDINARY GENERAL MEETING

ADDITION TO NOTICE OF AN EXTRAORDINARY GENERAL MEETING

BCS: Extraordinary General Meeting held

Hvis målet er å komme på Kapitals liste over Norges 400 rikeste - hvilken av aksjene skal bringe deg dit?
– Bergen Carbon Solutions. Den aksjen kan gå mange hundre ganger dersom de lykkes, sier Sæte

Den skal få flere hundre milliarder i mcap?

1 Like

Vel se på 3M, Dupont og andre slike materials-selskaper som startet et sted og ente opp med en sinnsyk MCAP. Du trenger bare 50 år så er du der.

“Bare 50 år”, da er Haakon 108 år :wink:

1 Like

Inn på S&P da eller :thinking:

Tror kanskje han mente flere 100 %.
Uansett har dette selskapet et enormt potensiale!

Det er bare tall…

Mandatory notification of trade by primary insider

Er man på jakt etter et fremtidsrettet selskapet med et eventyrlig potensiale, bør man spandere en halvtime på denne ekstremt interessante oppdatering!:

2 Likes

Tilfeldig at Haakon Sæter, som blant annet har vært stor aksjonær i blant annet Saga Tankers, hausser denne ca når lockup til Saga Pure er over?

Hvem vil ikke ha meget god grunn til å hausse denne, om de har satt seg inn i selskapet??

Jeg har satt meg inn i selskapet og fikk med 200% første 9 dager på børs… det at Spetalen ikke bare solgte gjennom Tycoon, men også gjennom Saga Pure, det har ødelagt denne litt for min del… Venter og ser om Saga Pure selger mer etter lockup før en evt ny inngang…

Lockup gikk vel ut fra 1/10? Tipper Saga ser på dette som en langsiktig investering. Som et investeringsselskap i den grønne sektor, finner de neppe en bedre investering enn dette, uavhengig av hvor stor fortjeneste de allerede sitter på.

Uansett er bedriften nå så solid forankret og med et så stort og realistisk potensiale, at jeg er mer opptatt av hva selskapet har på gang enn hvem som eier deler av aksjene.

Det trodde jeg også, til kurs var 57 og de solgte alt som ikke var lockup på til 50 - og kurs har falt siden, til Haakon nå tok tak i aksjen i media…

For all del, har også troen på BCS på lang sikt, men det spillet til Spetalen har jeg lite sansen for…

Det er vel ingen som tror at Saga vil selge et slikt antall aksjer over børsen, dersom de likevel skulle velge å ta gevinsten sin nå? Blir det salg, blir det vel antagelig et blokksalg til en eller flere større selskaper / investorer? I tilfelle vil jo det bli en kurstrigger for alle de som er redd for Spetalen :wink:

1 Like