Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bergen Carbon Solutions - Småprat

utrolig informativ og utrolig gode spørsmål

Jeg driver og leser meg opp på dette selskapet. Forstår de har potensiale, men når kan man se for seg at de store avtalene kan komme og de får det gjennombruddet alle aksjonærer håper på?
Og kanskje viktigst av alt, hvilken teknologi kommer til å bli brukt i fremtiden? Sånn sett ligner jo disse selskapene litt på biotek der man ser etter det store gjennombruddet, men slår ikke teknologien til, så sitter man på null og niks.

Updated third quarter 2021 operational and financial result

Termination of market making-agreement with Norne Securities AS

BCS tas inn i MSCI Micro Cap Indeks:

Uten at jeg vet om det betyr noe - er kanskje ingen fond som speiler den indeksen?

Awilco AS increases ownership in Bergen Carbon Solutions

Bergen Carbon Solutions: Update on LOI with Japanese company

1 Like

Saga Pure: Sale of BCS shares to European Investor

The Chairman increases ownership in Bergen Carbon Solutions

Blokksalg ja, men som sagt er ikke Saga like langsiktige som man skulle tro… Eller hva @rockpus :wink:

Du mener vel ikke at dette var en dårlig nyhet…??

Det var vel ikke det jeg sa, har bare uttalt tidligere om at Saga ikke nødvendigvis er så langsiktige. Fint å få inn internasjonale investorer

Har ikke abonnement så får ikke sett detaljer …

Tror denne linken skal fungere for alle…?

2 Likes

Takk for deling @nhy1024 , funket fint det :blush:

Kom en artikkel til her…

Jeg syntes BCS var ekstremt interessant ved notering og hadde planer om å sitte på den i flere år, men den enormt raske oppgangen gjorde at jeg tok gevinst ved +200%…
Ble også litt skeptisk av

• bare ble meldt LOIer
  • trenger ren CO2 inn
  • Saga pure solgte større post (trodde de var mer langsiktige)
  • skrivefeil/dårlig engelsk i børsmeldinger

Hadde også trodd første kontrakt ville være av større størrelsesorden… men syns fortsatt de har en veldig spennende tech og at det er mye bedre å bruke CO2 enn bare å lagre den.

Ser ut som det er mye på gang nå, så blir spennende å følge med de fremover! Så får vi se om det blir ny inngang på undertegnede eller ikke…

2 Likes

Bergen Carbon Solutions- Major Technological Breaktrough

1 Like

Tja … melding

2 Likes

I morgen får vi guidingen. Ikke umulig at vi får et nytt kraftig løft. Sten på sten og byggverket fremstår stadig mer potent!:+1:

Et kan hende at engelsken ikke er perfekt, men så er det da heller ikke språket de skal leve av. Teknologien deres er derimot enestående og det er den som vil sikre BCS suksess.

Bergen Carbon Solutions- Full-scale factory production of environmentally friendly carbon nanofibers

1 Like