Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio Fundamentale Forhold (BGBIO)

3 Likes

Sykt BULL! Kursmålet hevet med hele 3%! :joy:

Så lenge det går oppover så skal man vel være fornøyd.

Litt lol å se den personen eller roboten som tidevis er inne for å kjøpe 1 aksje for å kjøre kursen oppover :rofl:

1 Like

29/11-2018 12:21:46: (BGBIO) BerGenBio to Present at the 3rd Nordic-American Life Science Conference in New York City November 29, 2018

2 Likes

Noen som ser noe nytt her?
#Larsmkn

Ikke noe nytt som jeg kan se. Det er en investorkonferanse, så det er vel heller ikke så mye nytt å forvente av kliniske data. Mer spent på hva som kommer nå på ASH.

Hver måned kårer jeg det jeg kaller Teksperter™ for noen av de mest populære investeringene våre :slight_smile:

Det er de 3 medlemmene som har fått flest likes på innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperter™ får også en unikt merke på profilen sin og et trofé-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspert™ i flere aksjer/investeringer, og troféet vil bare vises i tråder der du er Tekspert™.

Her er denne månedens Teksperter™ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:

  1. @larsmkn (164 likes)
  1. @Flottesen (30 likes)
  1. @Morgo26 (18 likes)

Resten av topp 10:

  1. @Fornybar (16 likes)

  2. @Boykie (13 likes)

  3. @sanoda (10 likes)

  4. @Savepig (10 likes)

  5. @Ida (8 likes)

  6. @Krieghoff (8 likes)

  7. @drdr (7 likes)

Gratulerer!

Noe nytt her?
https://ash.confex.com/ash/2018/webprogram/Paper120380.html

De skal presentere i natt, vi får nok resultatene i morgen tidlig.

03/12-2018 03:15:12: (BGBIO) BerGenBio reports 43% response rate with bemcentinib monotherapy in AXL positive R/R AML/MDS patients at ASH

Lovende dette, effekten har økt litt.

Overraskende å høre at andre del av studien allerede er fullt rekruttert, her må jo pasientene ha stått i kø. De tyder vel på at klinikerne har troen på konseptet.

Gitt at pasientene i første halvdel(monoterapi) fikk CR innen få uker, så bør vi vel kunne få spennende data om andre halvdel av studien(kombo med chemo) relativt tidlig i 2019?

Ja, dette var faktisk litt bedre enn det jeg trodde. Responsraten er en ting, men at mDoR er for lav sAXL er høyere en mDoR oppgitt i abstract var veldig fint å se. Det er kanskje lov å håpe på gode tall fra komboen eller? :stuck_out_tongue:

Edit: men jeg syns det er litt rart at vi ikke har sett noe data fra dette studiet som nå plutselig er ferdig enrolled? :thinking:

Don’t know what to make of that.

Det kan bli en bra desembermåned, det kommer til å hagle inn med børsmeldinger. Det er oppstart i flere investigator-sponsored studier pluss antistoff-studien.

Jeg tolker det som et godt tegn at studiene rekrutterer raskt, dette er jo i kontrast til de fleste andre norske selskapene. Selskapet har vel ikke vært veldig tydelig på studieoppsettet i AML/MDS, at det er todelt med en mono og en kombo -del.

28 november fikk Astellas godkjenning for gilteritinib i R/R AML, samme indikasjon som BGBIO nå viste resultater for. FDA hadde gitt fast track og priority review.
https://www.astellas.com/en/news/14406

Gilteritinib hemmer 2 mutasjoner som er drivere for AML, 7% av pasientene har disse driverne.
Det finnes en biomarkør som kan identifisere disse pasientene, på samme måte som BGBIO utvikler biomarkører for AXL.

Effekten?
Gilteritinib: 21% CR

Bemcentinib: 43% CR i følge data som ble presentert i natt.
Og pasientpopulasjonen ser ut til å være ca. 50% av AML pasientene.

Det må jo kunne sies å være lovende.

3 Likes

12/12-2018 07:00:15: (BGBIO) BerGenBio Presents Key Results from PhII Programme with Selective AXL Inhibitor Bemcentinib at DNB’s 9th Annual Nordic Healthcare Conference

1 Like

Hvordan få biotekinvestorene i Norge bli sinte på deg? Si at de ikke forstår selskapet. :sweat_smile:

Jeg skjønner sjefen, men det er alltid selskapets feil om de ikke kan kommunisere på en forstålig måte. Det sagt så hjalp det tydeligvis i dag :joy:

3 Likes

15/12-2018 11:11:00: (BGBIO) BerGenBio announces a change to its Board of Directors

Kan noen snart lære dem om et bedre standardsvar på dette ffs.

“Fra vårt ståsted hadde det jo selvfølgelig vært ønskelig om det var enda mer interesse rundt aksjen til selskapet som vi ikke mener har nådd sitt fulle potensiale og vi jobber selvsagt hardt med å spre informasjon til relevante investorer, men vi er overbevist om at hvis vi fokuserer mest på vårt vitenskaplige arbeid og fremskaffer overbevisende data så så vil også interessen komme som en naturlig konsekvens.”

1 Like