Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio Fundamentale Forhold (BGBIO)

Haha, jeg så det, journalisten roter. Det gjør ikke noe.

1 Like

Må tipse han :sweat_smile:

1 Like

Vel, noen kan nok anta at det er test resultat fra Bergenbio.
Og det er uheldig.

1 Like

Her vil jeg tro det blir en del svingninger i kursen fremover. Samtidig er det nok de samme få aksjene som skifter eiere mange ganger. Slik jeg har forstått det,uten at jeg er noen ekspert så er de fleste aksjene i dette selskapet eid av langsiktige investorer.
Jeg har fulgt denne aksjen siden den ble børsnotert,vært ut og inn fire ganger. Var heldig og kom inn igjen i juni i fjor og bestemte meg da for å sitte med denne i minst tre år. Må si at jeg for et par mnd siden angret på at jeg ikke solgte på 24-25 ved nyttårstider. Nå angrer jeg ikke på det.
Tar jeg ikke helt feil,har vel kursmålet hos mange vært 50-60NOK. Og det var jo lenge før corona sporet i det hele tatt var kommet på banen.
Jeg tenker at de som selger nå de neste ukene frem til juni/juli må være de som kjøpte seg inn nå i slutten av denne uken…? Enig,eller resonnerer jeg helt feil her?
Jeg må dog si at jeg hverken er noen farmasøyt eller doktor,så jeg har ingen forutsetninger for å mene veldig bestemt hva sannsynligheten for at denne skal virke mot corona viruset.
Av det jeg har lest/studert av BEMCENTINIB er det stort sett bare om kreftbehandling,og der er det jo slik jeg har lest meg frem til veldig lovende resultater så langt og det er den eneste grunnen til at jeg kjøpte denne.

7 Likes

ATH er ~54. Tilfeldigvis akkurat det samme punktet den stanget oppi ved open på onsdag. Mistenker at det satt noen proffer og moret seg med å pumpe på morgenkvisten for å tegne opp akkurat det chartet. :stuck_out_tongue:

4 Likes

A post was split to a new topic: BergenBio Småprat (BGBIO)

Vi strammer opp modereringen litt i denne tråden, og flytter småprat til den nye. :slight_smile:

2 Likes

Dersom man ønsker å kjøpe seg inn i aksjen nå. Har noen formening om hvor langt ned som er realistisk i løpet av kort tid eller har vi nådd så pass langt ned at det anbefales kjøp i morgen?

Det spørs hva effekten av oppslagene i engelske medier og hypen CEOen kommer med, tenker jeg. Får de inn første pasient snart også så blir jo dette plutselig ekte.

1 Like

Vil de melde fpd?

1 Like

Det regner jeg med at de gjør.

Hva angår kurs i morgen tror jeg du er heldig om du får under 40kr @one

3 Likes

Når antas eller er datoen for fpd blir?

1 Like

Immediately var vel ordet som ble brukt onsdag, så den meldingen kan komme hvilken som helst dag. Det er nok pasienter å ta av…

2 Likes

Takk for svaret, men når vil man få en indikasjon på at bemcentinib har en positiv virkning? Må man vente til i sommerferien før sikre resultater kan offentliggjøres eller vil man se resultater etter noen dager på de som er sterkt rammet? Vil disse resultater også bli offentliggjort? Hvor restriktive er man på dette?

1 Like

Har bare «tapt» 430k på å vekte meg ned i bgbio pga makro etc. Dyr lærdom. Selv om slike lynnedslag er vanskelige å ta høyde for.

4 Likes

Senest innen 2 Mnd. Er hva jeg forholder meg til. Med det som utgangspunkt så handler det for meg om å akkumulere og hold! Jeg tenker at hvis man kan akkumulere på under 40 / 50,- så vil/kan det vise seg å bli svært hyggelig. Jeg tror noen begår den feil at de tenker mer på hvor aksje-kursen kommer ifra, og ikke hvor den kan gå … Jeg tar som jeg nevnte på Tors. 3K til på mandag hvis jeg får de rundt disse nivåene. Mtp. Hvor liten freefloat det er i BgBio så tenker jeg at kursen kan komme til å stikke noe voldsomt når den først stikker …

5 Likes
11 Likes

Steikje bgbio blir jo nevnt alle veier. På noen få dager til og med idag har bgbio blitt nevnt i øst og vest.Må nesten klype meg i armen for å tro at det er sant.

3 Likes

Refererer til engelske avisen Daily Mail…

6 Likes
4 Likes