Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio Fundamentale Forhold (BGBIO)

38.1 det er jo til å bli helt skrullete av :see_no_evil::drooling_face:

4 Likes

Grei inngang imorgen tidlig :slight_smile:

2 Likes

The Sun har også publisert saken👍

13 Likes

Må jo bare fylle på i morgen hvis man får denne fortsatt til 38. Lykkes man kan man jo bli millionær av en lyttepost innen kort tid. Meningsløst å ikke ta er slikt lodd

2 Likes

Rykker nok i fingrene på noen i financial district London nå. Fy faen ass…!

1 Like

Den typen publisitet som BergenBio får her kan du ganske enkelt bare drite i å kjøpe for penger.

Jeg har aldri sett noe som ligner en gang når det gjelder twitteraktivitet, kanskje bortsett fra da NANO var på sitt aller mest omtalte.

https://twitter.com/search?q=bemcentinib&f=live

https://twitter.com/search?q=bergenbio&f=live

https://twitter.com/search?q=bgbio&src=typed_query&f=live

13 Likes

Her har nok journalisten ikke fått med seg alt i copy/paste sesjonen sin. Han mangler referansen til Gilead der han
limer inn denne.

However, the impact of the drug on death rates is still not clear as eight per cent of those given the pill died against 11 per cent of those who passed away without it.

Se linken her, ref Gilead er over reklamen.

2 Likes

Haha, jeg så det, journalisten roter. Det gjør ikke noe.

1 Like

Må tipse han :sweat_smile:

1 Like

Vel, noen kan nok anta at det er test resultat fra Bergenbio.
Og det er uheldig.

1 Like

Her vil jeg tro det blir en del svingninger i kursen fremover. Samtidig er det nok de samme få aksjene som skifter eiere mange ganger. Slik jeg har forstått det,uten at jeg er noen ekspert så er de fleste aksjene i dette selskapet eid av langsiktige investorer.
Jeg har fulgt denne aksjen siden den ble børsnotert,vært ut og inn fire ganger. Var heldig og kom inn igjen i juni i fjor og bestemte meg da for å sitte med denne i minst tre år. Må si at jeg for et par mnd siden angret på at jeg ikke solgte på 24-25 ved nyttårstider. Nå angrer jeg ikke på det.
Tar jeg ikke helt feil,har vel kursmålet hos mange vært 50-60NOK. Og det var jo lenge før corona sporet i det hele tatt var kommet på banen.
Jeg tenker at de som selger nå de neste ukene frem til juni/juli må være de som kjøpte seg inn nå i slutten av denne uken…? Enig,eller resonnerer jeg helt feil her?
Jeg må dog si at jeg hverken er noen farmasøyt eller doktor,så jeg har ingen forutsetninger for å mene veldig bestemt hva sannsynligheten for at denne skal virke mot corona viruset.
Av det jeg har lest/studert av BEMCENTINIB er det stort sett bare om kreftbehandling,og der er det jo slik jeg har lest meg frem til veldig lovende resultater så langt og det er den eneste grunnen til at jeg kjøpte denne.

7 Likes

ATH er ~54. Tilfeldigvis akkurat det samme punktet den stanget oppi ved open på onsdag. Mistenker at det satt noen proffer og moret seg med å pumpe på morgenkvisten for å tegne opp akkurat det chartet. :stuck_out_tongue:

4 Likes

A post was split to a new topic: BergenBio Småprat (BGBIO)

Vi strammer opp modereringen litt i denne tråden, og flytter småprat til den nye. :slight_smile:

2 Likes

Dersom man ønsker å kjøpe seg inn i aksjen nå. Har noen formening om hvor langt ned som er realistisk i løpet av kort tid eller har vi nådd så pass langt ned at det anbefales kjøp i morgen?

Det spørs hva effekten av oppslagene i engelske medier og hypen CEOen kommer med, tenker jeg. Får de inn første pasient snart også så blir jo dette plutselig ekte.

1 Like

Vil de melde fpd?

1 Like

Det regner jeg med at de gjør.

Hva angår kurs i morgen tror jeg du er heldig om du får under 40kr @one

3 Likes

Når antas eller er datoen for fpd blir?

1 Like

Immediately var vel ordet som ble brukt onsdag, så den meldingen kan komme hvilken som helst dag. Det er nok pasienter å ta av…

2 Likes