Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio Fundamentale Forhold (BGBIO)

AML, patenter, pipeline, cash, posisjon, ledelse, long eierskap, og nå live koronastudie som gir enda mer nyheter. Mitt kursmål begynner på 110 tallet! Bare vent og se :facepunch: :sunglasses:

15 Likes

Det er mye haussing og hype på TI. Men du har faktisk noen poenger der. Kursmålene regner bare med en viss sannsynlighet for suksess.
Men dette må da shorten kjenne til? Eller vet de ikke hva de har begitt seg ut på?
Nå er det ikke slik at shorten nødvendigvis er så mye smartere eller bedre orientert enn de som er long. Men med den risikoen det innebærer å være short med store beløp, så er dette ikke helt lett å forstå seg på. Skjønt, inntil i går morgen hadde de “bare” en synlig posisjon på 700 000 aksjer, som svarer til hele omsetningen på flere rolige børsdager.

De rekker nok ikke ut på 4 dager. Basert på deres handel i Photocure så planlegger de nok å lure seg ut over litt tid. De antar kanskje at kursen ikke stiger mye før resultatene kommer. Om de kommer ut med fortjeneste før resultatene, så sitter de kanskje til og med med et lite lodd i tilfelle resultatene skulle bli dårlige. Men jeg tror de gambler på at en vaksinenyhet skal hjelpe dem med å komme ut i pluss før resultatene er klare. Om de ikke skal tape mye, så må de nok uansett ut før nyttår.

ACCORD CLINICAL STUDY ASSESSING BEMCENTINIB IN COVID-19 PATIENTS TO RECOMMENCE IN UK

4 Likes

ACCORD KLINISK STUDIE AV BEMCENTINIB FOR COVID-19-PASIENTER GJENOPPTAS I STORBRITANNIA

16 Likes

Det gikk fra seks til fem, og nå tre kandidater. I tillegg 25 sites. Var det så mange sites totalt i vår?

Og vi kan vel anta at data fra Sør A og fremtidig India brukes i samme studie…?

1 Like

BerGenBio receIves regulatory approval to commence phase II trial of bemcentinib for COVID-19 in India

3 Likes

BerGenBio får regulatorisk godkjenning til å starte fase II forsøk av bemcentinib for COVID-19 i India

22 Likes

Probably end tomorrow in minus as well :joy:

1 Like

Det betyder vel, at setup og aftaler er på plads med x antal hospitaler i Indien!?

1 Like

25kr før helga? :joy:

25 pluss nåværende kurs :smiley:

2 Likes

hallelujah

2 Likes

Det er vel ingen i markedet som ikke trodde at man skulle få denne godkjennelsen i India på bakgrunn at det er kjent at søknaden er inne. Og godkjennelse er allerde gitt i UK og SA. Virker som det eneste som gir push oppover er faktisk at doseringen faktisk virker. I den senere tid så gir slike nyheter en push oppover tidlig på børsdagen for så å falle igjen utover dagen og neste dag igjen. Det er bare begynnelsen på en rekke nyheter i Q4 og begynnelsen av 2021.

1 Like

Tror heller ikke at gårsdagens nyhet vil gi noe vesentlig og varig løft i aksjekursen. Om så skjer vil det overraske meg. Det jeg nå venter på, og det vil ta en måned eller to før vi får, er signaler om at Bemcentinib har positiv virkning. Da vil kursen begynne en himmelferd det blir vanskelig å si hvor ender. Men et oppkjøp vil være nærliggende dersom så skjer. Samtidig må man være forberedt på at ledelsen, i verste fall, tok feil da de uttrykte sin optimisme. For shit happens. Spesielt innen farmasisegmentet. Invester med hodet og ikke med hjertet.

6 Likes

Får håpe på effekt da. Kjiip sykdom og behov for hjelp, får håpe det går raskt med rekrutering. Betennelser på hjerte, bukspyttkjertel, lungekollaps og nervebetennelser. Haster med å finne noe som hjelper.

2 Likes

Hver måned kårer jeg det jeg kaller Teksperter™ for noen av de mest populære investeringene våre :slight_smile:

Det er de 3 medlemmene som har fått flest likes på innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperter™ får også en unikt merke på profilen sin og et trofé-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspert™ i flere aksjer/investeringer, og troféet vil bare vises i tråder der du er Tekspert™.

Her er denne månedens Teksperter™ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:

  1. @Multiple (249 likes)
  1. @Evilfreud (182 likes)
  1. @Londonmannen (173 likes)

Resten av topp 10:

  1. @Ekornet (153 likes)

  2. @Dweller (139 likes)

  3. @vcp (129 likes)

  4. @Fornybar (120 likes)

  5. @drdr (111 likes)

  6. @Flottesen (111 likes)

  7. @Timm (108 likes)

Gratulerer!

6 Likes

BERGENBIO ANNOUNCES FIRST PATIENT DOSED WITH BEMCENTINIB IN RELAPSED MALIGNANT PLEURAL MESOTHELIOMA INVESTIGATOR SPONSORED PHASE IIA STUDY

9 Likes

BerGenBio kunngjør første pasient dosert med bemcentinib i tilbakevendende malignt pleuralt mesoteliom (lungehinnekreft) i sponset fase-IIa utprøvingsstudie

14 Likes